Ekim 08, 2005

Bu gün ne renksiniz ?

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ben "yeşil"im bugün...
    Sakin ve huzurlu...:)

    Sen?

    YanıtlaSil
  2. ben sarıyım bu gün.

    YanıtlaSil
  3. siyah...
    son zamanlarda hep bi siyah...
    hatta kara...

    YanıtlaSil
  4. Size sordum ama ben hâlâ karar veremedim. Düşünüyorum...

    Bakıyorum yeşiller ezici bir çoğunlukta:)

    Joe, pus içinde, çalışma hayatı yaramadı. Ama kırmızı da vardır sende biraz gizleme:)

    Ezero, ben de limoni gibiyim galiba.

    Mercan, aslında siyah olmak da iyi gidecek daha koyu bir renk yok, bundan sonra açılma zamanı artık..

    Oky, bu cevap beni yıktı :) Sorum şu ki arkaplanla aynı renk olup görünmez olmaya mı çalışıyorsun, yoksa zıddına mı gitmeyi amaçlıyorsun, onu anlayamadım..

    YanıtlaSil
  5. Ne cıvıltılı bir renk bu Burcu, benim favori rengimdir, enerjimi ondan alırım.

    YanıtlaSil
  6. ben bugün rengarenk olabilir miyim?
    biraz sarı, biraz mavi, turuncu, kırmızı,yeşil, pembe, mor , fuşya, beyaz,lila, kahvede olsun 8ama sütlüsünden)mümükünse de siyah olmasın yaaa
    varmı başka söylemediğim..:))

    YanıtlaSil
  7. pembe, yeşil, sarı

    YanıtlaSil
  8. :) Anne kız rengarenk göz alıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  9. evet ya kırmızı tabi ya bütün gün pigisayar başında çalışınca gözler kan çanağına dönüyo tabi buna uykusuzlukta eklenince böle oluyor .
    -eko gözün kanlanmış
    -yook gözümü kan bürüdü ona göre davranın
    diyorum
    evet bugunun rengi kırmızı olsun

    YanıtlaSil
  10. boyuna çizgili bir mor olasım var
    dündü ama hala var ...

    YanıtlaSil
  11. Joe, iyi ki yoktum sen geldiğinde :) Açsındır da sen o sırada, yanına yaklaşılmazdı.

    Derin iz, ben de patlıcan rengiyim bugün galiba, patlamak üzereyim.

    YanıtlaSil
  12. joe bugün yarısı yenmiş ve masanın üzerinde unutulmuş elmanın kahverengimsi renginde ....
    ve sanırım bi kaç gün daha b renkte olmaya devam edecek ...

    YanıtlaSil