TETİ BA

Ekim 07, 2005



Baba
Muhallebinin kazandibini paylaşandır sevgiyle
Hırkasını giydiğindir,
Öpen koklayandır her bahaneyle

Baba
Tatillerde oyuncak yapandır
Sabır bittiğinde oynamana izin veren
Kırılan şişeleri bile tamir eden

Baba
Minicikken sesini teybe alandır
Karnına oturtup sabırla bir şeyler öğreten
Elini tutup okula ilk götüren

Baba
Şiirler yazandır
Şarkılar besteleyen
Her zaman içerden udunun sesi gelen

Baba
Işıl ışıl bir bakıştır
Yanında olmasa bile
Sımsıcak bir sarılıştır


İyi ki doğdun babacığım
İyi ki benim babamsın
“Baba” demeyi o kadar özledim ki
İnanamazsın…

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Handan çok duygulandım...
    Ne güzel ifade etmişsin...

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin..
    Belki seni duymuştur Handan...

    YanıtlaSil
  3. Yazacak hiç bir şey bulamıyorum, çünkü acınız çok derin, babanızla ilgili şiirleri ve yazıları okurken iki damla yaş süzüldü gözlerimden... bu hayırlı ay'da eminim sizi duymuştur.Ruhu şad olsun..

    YanıtlaSil
  4. Annemi ve beni hastaneye güvenli ve .hemen hemen sağlam getirdiğin için teşekkürler.


    Doğduğumda heyecandan bayılmadığın için teşekkürler.
    "Doğduğun gün hayatımın en güzel günüydü" dediğin için teşekkürler..

    Küçükken beni kafa üstü düşürmediğin için teşekkürler..
    sırtüstü yattığımda, beni eğlendirmek için karyolamın
    üstüne sallanan oyuncaklar astığın için teşekkürler.


    Bebek arabamla dolaştırdığın için teşekkürler.
    Ben öğreninceye kadar sonsuz kere "Baba...Baba...Baba..."yi tekrarladığın için teşekkürler.

    Islattığımı farkettiğinde annemi çağırmak yerine altımı sen değiştirdiğin için teşekkürler.Tehlikeli şeyleri ulaşamıyacağım yerlerde sakladığın için teşekkürler.Bir varmış bir yokmuş..." masalları anlattığın

    için teşekkürler.

    Karşıdan karşıya geçerken iki tarafa bakmayı
    unuttuğum zaman çektiğin o sert nutuklar için teşekkürler. Canavarları odamdan uzak tutmak içinbütün gece boyunca elektrik harcama pahasınaışığımı açık tuttuğun için teşekkürler.Hiçbir zaman "Git dışarıda oyna" demediğin için teşekkürler.Hediye ettiğim kravatları beğenmiş gibi davrandığın ve ancak "çok özel günlerde" taktığın için teşekkürler....
    BU YAZIYI BULDUM BİR YERDEN...SENİN BİZİMLE PAYLAŞTIĞIN DUYGULARLA AYNI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM..
    HEP MUTLU OL HANDAN...TÜM SEVDİKLERİNLE UZUN YILLAR BOYUNCA;SAĞLIKLA YAŞA....

    YanıtlaSil
  5. :( Cok kotu... Basin sağolsun tekrar. Acilari hic hafiflemiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  6. 6 Kasım da babacığımın doğumgünü.
    18 yıldır kutlanamayan ..

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel şey insanın babasıyla hep güzel şeyler anımsaması ve ne kadar da zor. Handan, biliyorum o gerçekten seninle. Ben de kaybetme korkumu bu teselliyle yenmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Eminim seni izliyordur,ve bu yazı için çok mutludur.

    YanıtlaSil
  9. handancığım nasıl bir tesadüf bu. benimde bu gün doğum günüm. bende senin babacığını andığın gibi anılmak isterim. çocuklarımda beni böyle sevsinler. ama kederle değil, yanlarındaymışım gibi sevinçle kutlasınlar doğduğum günü. çünkü anne babalar ne için olursa olsun mutsuz görmek istemezler yavrucuklarını. bence bu gün gülümsemelisin bütün gün baban için. seni izlediği yerde en çok bu mutlu eder onu.

    YanıtlaSil
  10. Sizin hiç babanız öldü mü?
    Benim bir kere öldü, kör oldum.
    Yıkadılar, aldılar, götürdüler.
    Babamdan ummazdım bunu kör oldum.
    Siz hiç hamama gittiniz mi?
    Ben gittim lambanın biri söndü
    Gözümün biri söndü kör oldum.
    Tepede bir gökyüzü vardı yuvarlak
    Söylelemesine maviydi kör oldum
    Taşlara gelince hamam taslarına
    Taşlar pırıl pırıldı ayna gibiydi
    Taşlarda yüzümün yarısını gördüm
    Bir şey gibiydi bir şey gibi kötü
    Yüzümden ummazdım bunu kör oldum
    Siz hiç sabunluyken ağladınız mı?
    Cemal Süreya

    bende babasını genç yaşta kaybetmiş bir yetim olarak bütün geçmişlerimize Allah'tan rahmet diliyorum....duygularınızını öyle güzel ifade etmişsinizki inanın kendimi tutamadım...

    ece hanım'ın mesajında "Allah rahmet eylesin..Belki seni duymuştur Handan... " diyor

    evet onlar bizi duyuyorlar ve işte o yüzden hep hayırla anmalı ve bu kutsal ayda ise ruhlarını şad etmeliyiz

    sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  11. Sözün bittiği, bakışın donduğu, sesin buz tuttuğu anlar sevdiklerimizi kaybettiğimiz anlarmış. İnsan ancak kaybedince anlarmış.

    Ama siz Handan, babanızı hiç kaybetmemişsiniz ki.

    YanıtlaSil
  12. 2 sene 3 ay önce bu acıyı yaşadım, eminim bizi gördüklerine, içimde kapanmayan bir yara, bir boşluk babasızlık...

    Kimbilir belkide cennette karşılıklı ud çalıyorlardır, bugun babacığının doğum gününü benim ela gözlümle birlikte kutluyorlardır.

    YanıtlaSil
  13. Allah rahmet eylesin. Cümlelerin anlamsız geldiği zamandır. Acını paylaşırsın onlarla ama yazdıkça hatırlatır geçmişi, hatırladıkça ağlatır, can yakar. Lütfen gülümse "TETİ BA" seni izliyor...
    D.K.

    YanıtlaSil
  14. Benimde babam ve annem sizlere ömür .Allah hepsine rahmet eylesin . mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
  15. merhaba handan,

    biraz gec kaldim ama daha gün bitmedi..ne mutlu sana ki, babanla güzel seyler paylasmissin..saniyorum baban sag, yalniz sen ondan uzaktasin ve bu seni üzüyor..allah uzun ömür verir insallah. bu degerli zamanin uzakta gecirilmesi bosa gecen zamanlar, kahreder insani, bunun acisini bilirim..ama yinede biryerlerde o var...ve ona mümkün oldugunca onu sevdigini söyleme firsatin da var...sevgiyle kal..sima.

    YanıtlaSil