...

Ekim 28, 2005

Ben bugünün sürprizini aldım, pazar akşamı YİstanbulY'dayım.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. ben yolluyom sana tel numberımı birazdan...AY YANİ HANDAN..DİYORUM İŞTE..RİCHTER GİBİ KADINSIN HE...SALLADIN YANİ 2 DAKKADA İSTANBULU....ay dur ..ben hemen koföre gidim...
    istersen buraya yazim telefon numaramı..he he ...bi ara bak maillerine...yada önce sen yolla bana....ben şimdi yollamayı beceremezmişim mail...buluşamazmışız benden sebep....hadi at benim adrese...eskisine deil ama...blogumdan al adresi..hade bakem....

    YanıtlaSil
  2. Haaaaayıııııııııııır

    Bunu tam mail adresini ararken gördüm.

    Ben de pzt siden cts ye İzmir deyim.:(

    YanıtlaSil
  3. MUHAKKAKK GÖRÜŞELİİİİM HANDAN SÜPER BİR HABER mailleşelim:)

    YanıtlaSil
  4. Sadece 5 gün için geliyorum Çiğdemcim, ben de çok görüşmek isterim, umarım başarırız :)

    Teşekkür ederim Nilüfer, keyifle hazırlıklara başladım, yarın bu zamanlarda yolda olmayı umut ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım istanbul seni bekliyor kumral afet.

    YanıtlaSil