Hepinize Çok Teşekkür Ederim

Ekim 07, 2005

Ece,Le Jardin umarım duyuyordur, duyduğunu , gördüğünü, hala yanımda olduğunu düşünmek rahatlatıyor beni.

Nilüfer , gönüller yaşıyorlar evet, hatıralarda... Ama yanağımdan makas almasını özledim doğrusu.

Derin İz çok güzel anlatmışsın,bir de paylaşılacak daha ne kadar çok şey olduğunu düşündükçe insanın içi daha çok yanıyor.

Daisy gerçekten çok güzel bir yazı bu, paylaştığın için teşekkürler. Babanla birlikte olduğunuz her fırsatı değerlendir bence.

Gece, acılar hafiflemiyor gerçekten de, sadece koşuşturmaların arasında arka plana gidiyor bazı bazı, ama durduğun anda sarıyor yeniden seni.

Asmakilit, ben küçükken eliyle oyun oynardım babamın. Yılan olurdu eli. Yorulunca öldü derdi:) Ölmez yılan olsun diye oynardım ben de.. Babalar (Ve anneler tabi) hiç ölmese keşke.

Evet Burcu, en büyük mutluluğum babamla doya doya yaşamışlığımın olması, birbirimizden sarılmaları, sevgi sözcüklerini esirgemeden geçirdik zamanımızı.

Mutludur umarım Aslı, ben de izlediğini düşünmek istiyorum. Özellikle de torunlarını.

Sevgili Ezero, onu mutlulukla anıyorum aslında ve şükrediyorum onun gibi bir babam olduğu için. Senin de doğum günün kutlu olsun, nice nice yıllara.

Milkboy teşekkürler şiirler için, gidenler unutmuyordur bizleri değil mi?

Derin , ne güzel ifade etmişsin, hayır babamı kaybetmedim, sarılmayı özlüyorum sadece. Yoksa herşeyiyle bende.

Gün, kim bilir... Umarım öyle yapıyorlardır..

Teşekkür ederim Deniz, Teti Ba ismimi bile handan koymuş, gülümsemem için.

Nymphia , zor onlardan ayrı olmak, mekanları cennet olsun.

Ufuk, hep sevdiklerimizle birlikte oluruz umarım.


Benimle birlikte olduğunuz için hepinize tekrar teşekkür ederim. Kalabalık bir doğum günü partisi gibi oldu bu.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. payşatıkça azalan acılar yüklü bu yürekler, daha paylaşacak çok şeyimiz var...

    YanıtlaSil
  2. sevgiler paylaştıkça çoğalır,acılar paylaştıkça azalır...

    YanıtlaSil
  3. Haklısınız, burada olup sizlerle paylaşmak çok güzel, iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  4. Ne mutlu sana ki, acını paylaşacak bu kadar sevenin var, hep sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Le Jardin, sen de sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Ece'nin de dediği gibi acılar,üzüntüler paylaşıldıkça azalır.Hiç bir zaman acını dindiremeyiz ama o an için bir nebzede olsa azaltabildiysek ne mutlu

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Nilüfer.

    YanıtlaSil