:D

Nisan 12, 2006

Pearl Jam'in solisti Eddie Vedder'in sesini çok beğenirim. (Tipini karıştırmayalım şimdi) Sonradan o tarzda bir sürü gurup çıktı. Creed de onlardan biri. Bu adamın sesi ne kadar çok Eddie'ye benziyor diye düşünmüştüm ilk dinlediğimde.

Bir gün radyoda Pearl Jam çaldı. Peşinden de Creed geldi. Spiker kızın anonsu aynen şöyleydi:

"Şimdi Eddie Vedder'dan sonra Büdü Vedder'i dinleyeceğiz"

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Hadi canım.

    Şaka mı yaptı?Ciddimiydi ?

    Günaydın bu arada,parmağının durmunun o kadar kötü olduğunu bilmiyordum,ya.Hay Allah...

    YanıtlaSil
  2. ahahahahah
    :)(: güldüm çok yafs

    YanıtlaSil
  3. günaydın Handan, sabah sabah döktürmüşsün,maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. mö büdü..
    büdü möööö
    günaydındırıdımmm.
    aslıda provakasyon yaptım şimdi..ohhhhhh ne küsel yaw..sabah sabah terapi oluyo bana....parmağın nasıl handan?iyileştin di mi?hasar verme bi daha bi taraflarına..dıt..

    YanıtlaSil
  5. Gayet ciddiydi Aslı, ama haklı kız :) Parmağım berbat gerçekten... Yeni yeni kullanabiliyorum ama ağrı yapıyor fazla uğraşırsam.

    Ben de çok gülmüştüm Derin İz, cuk oturmuş yani.

    Teşekkür ederim İvriz, nerdeydi nazar boncuklarım benim :)

    Peki Daisy, bir daha düşmem Daisy, düşsem de kendim düştüm derim ağmamam Daisy :)

    YanıtlaSil
  6. Stone Temple Pilots için de aynı şey denirdi.. ama onlar için hiçbi zaman böyle düşünmedim.. Creed'den ise iğreniyorum..
    Bu arada yeni single muhteşem.. World Wide Suicide..

    YanıtlaSil
  7. Senin bloğundan öğrendim ama henüz dinleyemedim World Wide Suicide'ı Joone, bulur bulmaz dinleyeceğim.

    YanıtlaSil