Düş

Ocak 02, 2006

Sağa sola serpiştirilmiş bir kaç kırıntı elimde son kalan... İnsan nasıl bir yerlere ulaşabilir ki düşleri olmadan?

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. benimde düşlerim var...mesela tükkanın yerini değiştirmeyi düşlüyorum şimdilerde...çok fena düşlüyorum hemde...en kısa sürede başka yere taşıncam...görürsün bak...taşımazsam dükkanı banada daisy demesinler..maydanoz desinler...heh..dediydi dersin.

    YanıtlaSil
  2. bir diğer anında cevap yetiştiren ve bilgisayarın içinde yaşayan gizemsiz kadın ..yani ben...
    geçmiş olsun canısı..yok mu ilaç evde..senin kahkaha atmaktan ağrıyodur başın..apranax iç hemen..hemen keser vallahi..
    ya sabah beri dolapları düzeltiyorum..şimdi oturdum b.sayar başına..yazcam şimdi..birde şarkı asacam...yükle bak...senin şarkılardan doldu benim masa üstüm...will smith seversin mi?bak madonna j.lo;mariah carey;rahmetli alliyah ..he..ne istiyon söyle..romentik oynak..hemen asim şimdi..ay asarım dedim ya..asamamda şimdi becerip...:P

    YanıtlaSil
  3. ne guzel sozler onalr oyle
    bir cok yazini okudum suan ve en cok bu yazi etkiledi beni.yorum yazmak istedim...
    duslerimiz olmadan olaz degil mi
    bir de gercege donustugunu gorebilirsek kurdugumu duslerin...

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Bibis.

    YanıtlaSil