Yılın En Uzun Gecesi, Kışın İlk Günü, Nardugan Bayramı, Zıpır Aile Halleri :)

Aralık 21, 2019

Geldi yılın en keyifli gecelerinden birisi. Geleneksel ev süsleme gecemiz. Bol miktarda cingılbels müziği eşliğinde,  çok kalorili.













2020 yazdığı okunabiliyor mu?  Her sene inatla yazıyor Can. Sonra ben saatlerce seloteyp söküp cam temizlemeye çalışıyorum tabe :/



Süslemelerden sonra bir de film izlemeyi başardık. İnanılmaz ama Bilgiç bile bol nazlanarak geldi. Ve uzun zaman sonra dördümüz seyretmeyi başardık. (Maşallah emojisi koydum buraya :)



Şimdi tabii ki herkes kendi köşesine çekildi, bütün toplama işi de bana kaldı ama olsun. Akşamın büyüsü yeter bana, yarın hallederim kalanını :)

Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Enerjiniz hiç bitmesin.2020 daha da güzel olsun sizin için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin, hepimiz için öyle olsun Ebemkuşağı :)

      Sil
  2. Siz ailecek ayrı güzelsiniz, süslemeler ayrı güzel, film ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım Allah bozmasın hülya

    YanıtlaSil
  4. 2020 hayal ettim ben onu, maşallah size 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O niyetle bakınca hissedilebiliyo Hatice :)

      Sil
  5. Ön hazırlık bu kadar keyifli geçtiyse yılbaşı kutlamalarını düşünemiyorum 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumartesi geleneksel partimiz var, bir.sürü eğlenceli aktivite ayarladım Belle :)

      Sil
  6. Neşeniz daim olsun tatlı balım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tülin :) Hepimiz için öyle olsun :)

      Sil
  7. Nice mutlu günlere her gününüz bu kadar güzel olsun

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir aile tablosu. Allah bozmasın. Keyfiniz her daim böyle olsun.
    Gelecek ne getirir bilinmez. Ama geleceğe güçlü bir aile bağı ile girmek güven veriyor olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Taner, amin. Hepimizin keyfi daim olsun. Gelecek bilinmez, her anın tadını çıkartmaya çalışalım, ancak böyle hayatın bir anlamı olabilir sanırım :)

      Sil
  9. Bol kalorili olduğu masanın üstünden belli:) En güzeli ne biliyor musun, ailenle birlikte sevdiklerinle bir şeyler yapıyor olmak. Süpersiniz, mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne kalori Duo. Hepsini de yedik :D

      Ailece birşeyler yapmanın mutluluğu başka hiçbirşeyde yok :)

      Teşekkür ederiz. Hepimizin mutluluğu daim olsun.

      Sil
  10. Mutlu olmak, keyifli zaman geçirmek için her zaman bir neden bulunabilir, Siz de bunun en güzel örneğisiniz bence. Mutluluğunuz daim olsun. Fotoğraflarınızı görünce bile içimi mutluluk kapladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bahaneyi kullanmak lâzım Sibel :) Amin. Hepimizin mutluluğu daim olsun :)

      Sil
  11. Ne kadar güzelsiniz siz yaaa.... Birleştirici etki = Annelik :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Capon yapıştırıcısından hallice :D Teşekkür ederizz :)

      Sil
  12. Keyfiniz bol olsun, kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Ohhh yine şahanesiniz Handancım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sizin okuma geceleri de şahane oluyor Şebocum :)

      Sil
  14. Ne güzel bir aile gecesi olmuş süslemeler bahane ortam şahane hahah :) Capon yapıştırıcısı olayı da çok doğru cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bahaneyi kullanıp birlikte vakit geçirme çabaları Nur :) Evet capon yapıltırıcısı lâzım her eve :D

      Sil
  15. Maşaallah Sübhanallah
    Neşeniz gelecek senede bolbol olsun

    YanıtlaSil
  16. kendimiz den çok olmadığını düşünüyordum ama bunları seyrredince inanılmaz umutla doldum teşekkürler size

    YanıtlaSil
  17. 2020'ye sen dikkat çekmesen görmeyecektim. Süsler çok güzel olmuş ama. İnsanı yeni yıl havasına sokuyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süsleri seviyorum. 10 gün yetiyor gerçi, sonra kalkınca da bir ferahlık geliyor :D

      Sil