Yeni Yıl

Aralık 31, 2005

"Yeni yılım" diye,
Pek işveli,
Pek kurumlu,
Pek bahtiyarsın...

Unutma ki;
Giden yıldan da
İhtiyarsın.

Halide Karamahmutoğlu
Pervaneler

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Sevgili Handan, oğluşlarınla ve eşinle birlikte, sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yıl geçirmeni dilerim.
    Yeni yılda da yeni oyunlarla bizi gülümsetmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara Handan,tüm sevdiklerinle beraber...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ya...:))

    Herşey gönlünce olsun ....

    YanıtlaSil
  4. handan bırak ütüyü; camı;çocukların çamurlu ayakkabılarını...
    akşama az kaldı git bi kuaföre...ben gelip yaparım senin saçlarını istersen...şöle havalı bi topuz...
    ay ben hala alışverişe çıkcam...hüüüü..saat kaç oldu... bi ara posta kutuna bak..sen temizlik yapmaktan orayada bakmazsın şimdi...:))))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba; yüreği kalemine, kalemi kelamına ve kelamı tebbessüm gibi sayfalara yansıyan güzel insan; herşey biz insanlar içindir... Bazen acımız fazla gelir yüreğimiz acır; bazende mutlu oluruz hiç acı görmemiş gibi...Yani; hangi mevsimde yaşıyorsak tek gördüğümüz O, oluyor ve diğer mevsimleri unutuyoruz...Unuttuğumuz bir çok önemli şey ve dostlar gibi... Dilerim 2006 yılı da size; sağlık, huzur, sevinç, başarı ve yüreğinizden geçen tüm güzellikleri getirsin... Dualarım sizinle; lütfen sizde duanızda unutmayın beni...

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yıllar!!! sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu daha nice yıllar..

    YanıtlaSil
  7. handan yaaaaaaaaaaaa...ben hala tükkandayım yaaaaaaa..reçeteler bitmedi...yani bitiyo yenisi geliyo..ay bi sürü teferruat..atıyo he sigortalarım...
    oğluma boyama kitabı almaya çıkıyorum şimdi..hediye onu istedi...tok gözlü oğlum benim..annesine çekmemiş..
    sende dinlen bari..bak 2006da temizlik falan yapmanı istemiyorum...hanım olup oturcan koca yıl..ay yeter ya bi cam;bi yemek;bi ütü;bi çamaşır....ben daha nar almadım..12den sonra kapıda kırıyom ben bi nar..kocakarı daisy olaraktan ...bu sana belki bu yılın son yorumudur..o yüzdendir ki çok güzel ;her zaman ki gibi şekerli bir akşam ve tekrar tekrar çokkkk güzel bi yıl dilerim....görüşürük gizemli hatun.:)

    YanıtlaSil
  8. happy new year
    01/01/2006
    01:10

    YanıtlaSil
  9. yeni yıl güzellikleriyle gelsin handancım:))sana ve ailene sevinçler, mutluluklar getirsin..heidye olayını uyguladım bu arada..harika bir sonuç doğurdu evde. teşekkürler...tekrar iyi yıllar...sevgimle...

    YanıtlaSil
  10. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

    YanıtlaSil
  11. Yaa... yaaaaa...bayiliyorum su annenin siirlerine! Bukadar mi güzel anlatilir? Yeni yila ne güzel bir kapak olmus:))

    YanıtlaSil
  12. Kız Henden! Bir kaç yorumumu okudum da, kendime tahammül edemedim. Ne kadar car car car, cır cır cır konuşan(yazan) bir tipmişim öyle. Hani mahalle dizilerinde pencerenin pervazına yanak yastığı koyup, kollarını dayayıp, çekirdek çitleten ve ona buna laf atan çaçaron tipler olur ya. Ayyy öyle bişimişim beeeeen.İyi dayanıyormuşsun bana yahu. :D
    Bu arada biz tarih olmuşuz. Yıl 2005. Offff offfff! Hüzünlendim bak şimdi.

    İmza: Geçen yıllarla daha bi oturaklı ve tumturaklı hale gelen , kısaca cortlayan ve portlayan yani yaşlanan Gizemsiz Daisy. :D

    YanıtlaSil
  13. Özlemişim yorumlarını:-) (Öhö, arayıp tehdit ettiğimı kimseye söylemek yok:-)

    YanıtlaSil