Kırmızı

Aralık 01, 2005

Geçenlerde eski defterleri alıp içlerinde buraya aktaralabilecek birşeyler var mı diye bakarken kayboldum sayfalarda. Bir sürü şey yazılmış ama hiçbirşey yok. İnsan bir olay bile mi yazmaz? Hele bir sayfaya gelince artık ipler koptu bende:

"İşte insan hep böyle olmalı. Yaşadığı her güne bir kırmızı nokta koyabilmeli ki yıllar yıllar sonra bile geri dönüp baktığında o nokta gözlerini alsın, yaşadım diyebilmek için."

Yazı güzel, hoş. Belli ki o gün birşeyler olmuş. Olmuş da..

NEYDİ OOO?????

Düşündüm düşündüm, hatırlayamadım.

Ne tuhaf. İnsan içindeyken anlayamıyor bazı şeyleri. O gün, ne yaşadıysam belli ki çok güzel ve değişikmiş benim için, ama kırmızı nokta olamamış, şimdi hatırlayamadığıma göre. Bunun yanısıra geriye dönüp baktığımda sıradan bir sabahta elime çayımı alıp pencereden dışarı baktığım bir günü hatırlayabiliyorum, yaşarken sıradan, ama kırmızı bir nokta olmuş sonsuzlukta.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. "akıl defteri" filmindeki kahramanımızın hayatını dewam ettirebilmek için yaptıklarını, sanırım biz normal hafıza sahipleri, en azından "kırmızı" anlarımız için yapmalıyız.

    YanıtlaSil
  2. ben show tv deki kirmizi noktalari hatirliyorum kucukluk anilarimdan...ilk "hitchhiker" diye bir diziyi yayinlamislardi tum babalar ogullar izlemek icin "uyumadin mi oglum bak yarin sabah erken kalkacaksin" yada "baba gozlerin kan canagi olmus zor duruyorsun ayakta hadi yat istersen" denirdi...eglenceli memleketiz...

    YanıtlaSil
  3. ben bu arada anonymous'um dediginiz gibi..blogger nasil bir sey diye bakiniyordum sonra Turkce olanlara gozatarken bir kac siteye rastladim sizinkine de birseyler yazdim...

    guzel bir seymis blogger bu arada...belki bende zaman olunca kendime acarim bir tane...

    YanıtlaSil
  4. ben yurtdisindayim bu arada. baska bir kac blogada sacma denebilecek seyler yazdim..turkce yazi yazmayi ozlemisim..

    YanıtlaSil
  5. Aslında gerçek kırmızı noktaların deftere ihtiyacı yok Bilal. Unutursak kırmızı nokta olmuyorlar zaten.

    Ah, integral, ben de bundan korkuyordum, bu kırmızı nokta farklı, tı tı tı...

    Bu arada biliyorum yurtdışında olduğunu, sitemeter sağolsun :) Bence aç kendine bir blog , iade i ziyaret yapalım.

    YanıtlaSil