Sustun

Aralık 17, 2005

Tek bir güzel kelimeydi istediğim senden. Sıradan bir "günaydın" bile olabilirdi. "İyi akşamlar" ya da. Hiç mi birşey kalmamıştı dağarcığında?

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. gene müşteriler bana garip garip bakıyor..
    ıspanak temizliyosun ve gözlerin yeşil yeşil oldu demek...:)))))))))))))..ya bana bak..sen şu bilgisayar denen zımbırtıdan anlarsın..böyle yazmakla olmuyo..şöyle bi ses kayıt düğmesi koy yorum yazılcak yere..ben oraya sesli yorum bırakayım...daha çok kahkahalarımı dinlersin ama....:))))))))
    halen potoshoptayım..iyi yere tükkan açtım .....kendi fotoğrafımı tablo gibi yaptım...bak sana neler yapacam....ikisinide asıcam birazdan..beni izlemeye ve benim yüzümden sinirlenmeye devam et şekerimm..ıspanak gözlü gizemli kadın....:))))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. ay unuttum..yazı yine çok güzel olmuş..aman ya ..güzel demekten başka bişi gelmiyo elimden..güzel yazıyosun işte...daha ne diyeyim...AAAAAAAAAA ..GELME ÜSTÜME HANDAN..KISKANIRIM BAK SONRA...

    YanıtlaSil
  3. Valla güzel yazıyor.Söylenecek birşey yok...

    YanıtlaSil