Rengârenk

Aralık 18, 2005


Bazen sadece birikenleri boşaltmaktır amacın yola çıkarken. Birşey bulmayı düşünmezsin bile. Sonra , içinden bir ses "Bak" der. Nerede karşına çıkacağı belli olmaz küçük sürprizlerin, şaşırırsın.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ya aslında çöp dökmeye çıktığımda gördüm, tabi hemen fotoğrafını çekmem gerekiyordu, sizlerle paylaşmamak olmaz :)

    Bu sefer Ufuk'a benzedim ben de, yazıyı yazıp bir de yorum kısmında devam etmek iyi oluyormuş canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel düşünmüşsün Handan...


    Aslında resimde gökkuşağını görememiştim ama senin yorumuna bakınca resimde görmem gereken bir şey olduğunu farkettim:)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafa bakar bakmaz gökkuşağını gördüm.Çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. Bu yazının adını özel istek üzerine "rengâhenk" yapamaz mısınız?

    TuLûAt

    YanıtlaSil