Söz

Aralık 14, 2005

Susamam
Kelimelere verilmiş sözüm var...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Önü arkası sağı solu altı üstü..
    Daha yok, ne söz edilebilir ki..
    Tüm söylenmemiş sözler adına teşekkür ederim.

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  2. Sözünde durmalı insan.
    Senin gibi

    YanıtlaSil
  3. nereye koşuyosun sen yaaaa...ya neden koşuyosun kış günü...ya ben napcam koca sabah sensiz..
    sen git o dediğin yerlerede(dün dedin ya hani:P)koşabilcen mi bak öyle ..ay süreyya ayhan oldu başıma....ii hadi koş sen istediğin tarafa..ben bakarım senin bloga...bak söz verdin ..öğlene burada olacaksın...valla çökertirim blogunu...roman yazarım burada...tiyatro yaparım..ya yorum kısmına resim eklense..ben resimlerde eklicem yorumlarıma ama teknoloci ilerlemedi o kadar...ben kaçtım şimdi...hadi koş yakala beni...:P

    YanıtlaSil