...

Aralık 24, 2005

Mızık birisi Love Me Tender arıyordu ama ben bilgisayar başına geçemeden buldu istediği şarkıyı. Bir de BU şarkısını çok severim ben.

Güzel şarkı işte, indirip dinlesenize, tı tı tı...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. he..bu mızık benim galiba..üzerime aldım bak...hemen koş gel bana....gary geldi..valla en güzel fotoğrafını buldum..hayat hikayesininde buldum...beğencen mi bakalım...ay benim işim ne zati..hatuna amerikalardan artiz bulup getiriyom habire...
    ben gidiyorum şekerim..güzel bi pazar geçir işşallah...benim minik kuşum iyi biraz...sabaha kadar oturmam inşallah gene..hadi görüşürük pazartesi..şu şarkıyı bi yüklim gidiyom....:)

    YanıtlaSil
  2. dırınım dımtıs :P

    YanıtlaSil
  3. dımtıs dırınım dırınım :)

    YanıtlaSil
  4. Mızık sensin tabi Daisy:)

    Aman aman kimler uğramış. Eh, o kadar uğramışsın insan iki kelime yazar , dırım tıs züper.

    Erdyni, sen bakma züpere ,etkilenme, o şimdi asker , yazı yazmayı da unutmuş belli.

    YanıtlaSil