Dilek Ağacı

Aralık 29, 2005


Aslında yeni yılın getireceği birşey yok. Dileklerimiz yılın her gününde aynı ama olsun, madem ki oturup düşünmemizi sağlıyor, muhasebe yaptırıyor, seviyorum yılın bu günlerini.

Sağlık, mutluluk, sevdiklerimizle birlikte olmak en baş dileklerimiz her zaman. Ama hani vardır ya kıyıda köşede kalan, başka şeyleri düşünmekten hiç sıra gelmeyen, çok ulaşılmaz olduklarını düşündüğümüz, gizli saklı dilekler. Haydi bakalım herkes onları yazsın.

Yazmadan önce gözlerinizi kapatıp düşünün, tam yüreğinize dokunanını bulup çıkartın.

Hangi dileğin ne zaman kabul edileceği belli olmaz.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. ne dilesem,ne istesem bilemedim yüreğimden geçen öyle çok şey varki hangisini çıkartsam?sağlık ve mutluluk en önemlisi olduğu için diğerleri hep ikinci planda kalıyor galiba.ama senden istediğim birşey var yazılarına devam edip sabahları güne iyi başlamamı sağlaman canım.

    YanıtlaSil
  2. sağlıkve kazasız belasız bir yıl...ama hep istediğim ve ömür boyu devam etmesini ancak onuncu yıla kadar devam ettiremediğimiz aşkımızın yeniden alevlenmesive o ilk yıllarımızdaki gibi heyecan dolu yaşamamız sevgili eşimle...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir ağaç bu handancım..çok sevdim:))yeni yılda herşey daa güzel olsun diliyorum. kendim için ertelediğim en az iki hayalimi gerçekleştirmeyi diliyorum:))çok bencilce ama böyle yani...sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. böyle sorunca hiççç bişey gelmez aklıma..
    mesela bigün kazara ak sakallı bi dede gelse ve bana dese;
    DİLE BENDEN NE DİLERSEN diye..
    bön bön bakarım adamın suratına..
    aman dede falanda gelmez zati bana...
    ay ay geliyolar gene...geldiler geldiler...istersin mi sende bana gelenlerden..yollim hemencik...:P
    not:günaydınnnnnn diyemicem geç olmuş...iyi akşamlarda olmaz daha erken...ortası bişi olsun..ama güzel olsun..:)))

    YanıtlaSil
  5. ay ne vakit geldin bağırdın gene...eski bağırman mı o?
    ayol henden valla şapşirdim yani...kadın bağrınıp duruyo bana...operacı oldun kız..şimdi hendenden bi buklet dinliyoz..
    DAİSYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    he ben burdayım..senin ağacın altında oturuyorum...:))

    YanıtlaSil
  6. ayol çok elektrik çekiyo bu ağaç..azalt biraz ampülleri..ben tasarruf için az yakıyorum benim ağaçta..hatta hiçç yakmıyorum..kardan adam ve noel babalı mumlarım var ağacın altında...onları yakıyorum..ağaç tutuşcak zaten bu gidişle..
    AY BURDAYIM BE YAAAAAAA..BAĞIRMA BANA...HANDAN BU SEFER NE DİCEK DİYE BLOGUMDAN AYRILAMIYORUM..TATİL YAPCAKTIM GÜYA...EEEE..NE DEĞİŞTİ?HİÇÇÇÇÇ...
    hadi ben oturuyom hala ağacın altında..git sen köfte yoğur..:P

    YanıtlaSil
  7. Çok ulaşılmaz olduğunu düşündüğüm, gizli saklı dilekler burada söylenir mi hiç ? :P

    Herkes sağlık mutluluk yazmış yine..Tabii esas olan o da....

    YanıtlaSil
  8. kız ben gidiyom..başım gözüm dönendi valla reçetelerden..arada da sana laf yetiştirmekten..birde cimle uğraştım bi süre..sen gitmişin ben gelmişim..gene çekiştirmişiniz beni..
    sabaha yazarım deli bişiler belki..azaldı işler..he bak diliyorum şimdi...**50 tane ücretsiz çalışacak kalfa diliyorum yeni yıldan***....
    yemek verebilirim belki..yol falan karışmam..sigortasını yaptırırım ama..bak ne kibarım...
    hadi güzel akşamlar...
    kapat şu ağacın ışıklarını...içim gidiyo gelecek elektrik faturan yüzünden..:)))

    YanıtlaSil
  9. Güzel arkadaşım, elimden geldiğince devam edeceğim yazılarıma. Bunu en iyi sen biliyorsun :)

    Selma, sizde potansiyel var, ben biliyorum, umarım olur dileğin.

    Katre, bencilce dileklerimiz de olmalı, kendimizi mutlu edemezsek, kimseyi mutlu edemeyiz değil mi?

    Deniz, kötü bir gün galiba, derin bir nefes alıp yüzünde gülümseme uyandıran o gizli dileğini bul çıkart hadi.

    Ece, sağlık mutluluğu dedim zaten, gözardı ettiklerimizi çıkartmaktı amacım. Buraya yazmasanız da düşünmenizi sağlamak da yeter bence :)

    Kız ajan bilmem ne , elli kalfayı nereye sığıştıracaksın (bloğumda diyecektim iyi mi:) dükkanda. Bir de onları çekeceksin. Ben seni bilmez miyim, kovalarsın sen onları süpürgeyle...

    YanıtlaSil