...

Aralık 09, 2005

Çekip gitmek isteyen çekip gidiyor. İsmini değiştiriyor. Beyaz bir sayfa daha açıyor. Ya da temelli bırakıyor herşeyi. Bazen dışardan seyrediyor. Arada iki laf yetiştiriyor . Herşey kendine bağlı. İsterse konuşuyor. İstemezse susuyor. Kimliğini saklıyor bazen. Kimliği ne ki zaten? Gölgelerde gizleniyor.

Yaşarken özgür olamayanlar sayfalarda kullanıyor özgürlüğünü sonuna kadar.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. AY HANDAN..BAYILDIM BUGÜN.HALA SIKILIYORUM BEN....BİRAZ BİŞİLER YAZDIM BLOGUMA..GEL Bİ YORUM YAZ SEVABINA..DIMDIZLAK KALMASIN..AY BİŞİ GELMEDİ AKLIMA;ELALEMİN ŞİİRİNİ ASTIM..TANIMIYOM ÖZDEMİRİ..İYİ ŞAİR AMA..HE HE ..ŞARKIYIDA İNDİR..CANNYLE DİNLE...SİZE HEDİYEM OLSUN..İİ AKŞAMLAR;ŞEKERLİ RÜYALAR ŞEKERİM...YARIN OYNAK BİŞİLER YAZALIM..BERABER DEPRESYONA GİRDİK BU SEFER..AYNI ANDA GİRMEYELİM KIZ DEPRESYONA..İYİ OLMUYO BÖYLE...

    YanıtlaSil
  2. depresyonda ki gizemsiz kadın olaraktan BENNNN;depresyondan çıkamadığım gibi;dükkandanda hala çıkamadım...AY DELİRCEM HE..SAHİLE GİTMEK İSTİYORUM BEN...MARTI GÖRMEK İSTİYORUM;DALGA SESİ DİNLİCEM..BANA NE?BU SOĞUKTA OTURUP Bİ ÇAY BAHÇESİNDE HAPŞIRMAK İSTİYORUM DOYA DOYA...
    hadi şekerim..görüşürük zabaha..düzel bari sende bu akşam...bende düzelirim inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Yaşarken? Özgür olmak? Yani sahnede..? Biçilmiş bir rolün, satır satır repliklerin varken hem de? Zor gibi... Oysa kuliste sigara molası, daha cazip görünüyor; en azından sahneden. Öte yandan; gerçek yaşamın kulisi neresi? Sayfalar mı? Yok canım, sanmam! Yine de haklı olabilirsiniz tabii.

    YanıtlaSil
  4. anlatmışsın yine arkadaşım kendimi buldum seni buldum :)

    YanıtlaSil