Huylu

Aralık 25, 2005

Elini elime pelte gibi bırakanlarla el sıkışmaktan hiç hoşlanmıyorum. Sanki deniz anasına dokunmuşum gibi hissediyorum.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. günaydin handan,

    ay bende hic sevmem öyle, hatta bir yazi bile yazmistim bu konuyla ilgili uzun uzun:=))

    sima

    YanıtlaSil
  2. Hay ağzına sağlık Handan'cığım, en nefret ettiğim şeylerden birine parmak basmışsın. Ben de kabuksuz salyangoz'a dokunuyormuş hissine kapılıyorum böyle pelte ellerde, böyle kişileri analiz etmek gerekir,kendine güvensizlik olabilir mi sence?

    YanıtlaSil
  3. al bendende o kadar...hiççç sevmem öyle isteksiz tokalaşanları..elimin tersiyle patlatasım gelir suratına öylelerin..birde konuşurken gözüme bakmayanın gözlerini çıkarasım gelir...çok sosyal biriyim bak..anla işte.....he he ..cöööö---ööööö...mızık işte mızık..kız çok kalamicem..bi görüneyim dedim sana..nasılsın iyisin di mi?ayol dans kursum iptal olmuş bugün...telefon açmışlar bana ama tabi benim cep kapalı..saf saf gittim kursa..kimsecikler yok...hoca hastalanmış...he bak.dans hocamda arıza yaptı benden sebep...o da kavuşcak yakında hak yoluna...
    ben kaçim şimdi...yarın görüşürüz...kız dün akşam bi milföy yaptım..birde kısır...hüüüüü..çayla bi yidim bi yidim...aklıma sen geldin..SEN BENSİZ YİYON Dİ Mİ BAHÇELERDE ?MIZIK İŞTE MIZIK...:P

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan.Kerem beni burada gördüğü her an bilgisayara el koyduğu için ancak yazabiliyorum.

    Bak bugün eczanede bir kaçak var :P

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Sima, bir ara bulup okuyayım o yazını.

    Le Jardin, ben de bilemiyorum, kendine güvensizlik mi, karşındakine önem vermemek mi, nedir anlayamadım.

    Daisy, seni görmek sürpriz oldu. Demek kısır ha,nispet ha. Farz oldu bloğa kısır fotoğrafı koymam artık.

    Seni çok iyi anlıyorum Aslı, aynısını Bilgehan yapıyor bana.

    YanıtlaSil
  6. Ben de parmak ucuyla tokalaşandan hoşlanmam...

    YanıtlaSil
  7. vücut dili kitaplarını az çok tırtıklayan birisi olarak bunun yanlış ya da pek hoşa gitmeyen bir davranış olduğunu biliyorum. bu yüzden, her seferinde önce karşımdakinin elini bırakmasını bekliyorum tabi bazen elimin ele geçirildiğini düşünmeden edemiyorum :)
    sanki bıraksalar yere düşecekmişim zannediyorum sonra :)

    YanıtlaSil
  8. :)
    çok güzel tespit handan. bence karşıdakine werilmeyen önemden kaynaklı

    YanıtlaSil
  9. bir de elini bileğinle birlikte kopartıp alacakmış, hiç bırakmayacakmış gibi sıkanlar var:))onlar için ne düşünüyosun Handan? merak ettim...

    YanıtlaSil
  10. Ay hic gülecegim yoktu!:) Al benden de okadar Handan'cim.

    YanıtlaSil