Kahvaltı

Aralık 24, 2005


Aslı beni sobelemiş. En sevdiğim konu...

1-Normal bir günde nasıl kahvaltı yaparım?

Her sabah üç kahvaltı tabağı hazırlarım. Metehan'a omlet, Bilgehan'a hâlâ bebek bulamacı, kendime peynir, domates, yumurta. Uyandığımda ilk işim çay suyunu koymak ve yumurtaları haşlamak .

2-Haftasonu nasıl kahvaltı yaparım?

Haftasonu kahvaltımız bakınız yukarıdaki fotoğraf. Eğer hava sıcak olsaydı bu görüntü bahçe arka fonu ile olacaktı.

3- Ne zaman kahvaltı yaparım?

Ben sabah aç uyananlardanım. Haftaiçi en geç 8-8:30 gibi kahvaltımı yapmış olurum. Haftasonu bu biraz daha gecikiyor.

4-Belirli aile gelenekleri ve inanışları ile büyüdüm mü?Bunlar neler?

Bizim ailemizde kahvaltı etmeden evden dışarı çıkılmazdı.

5-Beslenme çantamı düşündüğümde neler hatırlıyorum?

Aslında beslenme çantamı düşündüğümde yemeklerden çok kocaman bir amerikan servis vardı onu hatırlıyorum.

6-Benim için lüks bir kahvaltı nedir?

Sofrayı benim kurup kaldırmadığım bir kahvaltı. Bu dışarda bir brunch da olabilir, annemin mutfağı da. Ya da arada bana sürprüz yapan Can'ın mutfağı duman ederek hazırladığı kahvaltı. (Tabi bu yarım lüks oluyor, sonrasında toparlanma işlemi uzun sürdüğü için:)

7-Nasıl ,nerede,ne zaman kahvaltı etmek isterim.

Sabahın erken saatlerinde, evde herkes uyurken, sessizlikte, bahçeye çıkıp kahvaltı etmeyi severim.

8-Hayatımda hatırladığım özel bir kahvaltı.Özel kılan nedir?

Kahvaltı sofraları benim için hep özeldir.

9-Kahvaltı masasında eksik olmamasını istediğim şey.

Çay ve domates.

10-Kahvaltı konusunda söylemek istediğim bir şey var mı?

Ben birşey söylemeyeceğim ama Aslı'nın daveti pek güzel geldi :)

11-Blogumdan size önerebileceğim bir tarif var mı?

Yemek tarifi vermeyi pek beceremem daima uydurarak ve ölçüsüz yaptığım için herşeyi.

Ebelendi mi daha önce bilmiyorum ama ben de Nilüfer i ebeleyeyim.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Handancım ne kadar güzel bir kahvaltı sofrası.Keşke orada, o masa da olabilseydim.Seninle karşılıklı kahvaltı vede sohbet etmeyi çok özledim.

    YanıtlaSil
  2. Emelcim ben de özledim uzun uzun keyif yaptığımız kahvaltı sofralarını.

    YanıtlaSil
  3. Handan,öncelikle gözümden kaçmadı bu bana 3.işkencen.O masadakiler gevrek değil mi?
    Evet evet hem de pek çıtırlar.

    Görmem sandın di mi?

    Çok şeker bir yazı olmuş,sofra süper,davet her zaman geçerli.

    Sevgilerimle

    Aslı

    YanıtlaSil
  4. Valla bak arkadaşım tabaklara dağıtayım mı simitleri dedi sırf o kadar belli olmasınlar diye köşede bıraktım Aslı :) Ama dikkat eden görüyor tabi . Hesabın da pek iyi, gerçekten üç oldu değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Daha önce kahvaltı sofrası için ebelenmedim.Bende en çok hafta sonu özellikle pazar günlerinin kahvaltı sofrasını seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Keep up the good work »

    YanıtlaSil
  7. That's a great story. Waiting for more. » » »

    YanıtlaSil
  8. Eskiden pek sobelerdik birbirimizi:-)

    YanıtlaSil