Günaydın

Aralık 07, 2005

Başta Daisy olmak üzere herkes için...


HAVE A NICE DAY...


Başka arzunuz:)


(Aşağıdaki oyun sürüyor....)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  2. Sabah işten sana günaydın diyorum
    :-))))))).Sabah güne gülümseyerek başlamak istedim.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Nilüfer, keyifli bir gün olsun :)

    YanıtlaSil
  4. AY AY AY..
    GÜNAYDINNNNNNNNNN..
    başka birde şey istiyom..cengiz kurtoğlundan..ilk askım sivgilim.liselim benim...sonrada handan ilk uçakla istanbula gelir..artık beni ne taraflardan;ne taraflara atar bilmem..
    kız ben sabahtan beri blogumun kazan dairesinde çalışıyorum...bi sürü bişiler buldum ..hani sen demiştin ya bana cafede...bişi demiştin hani..karnın açtı ya ogün..ne dediğinide hatırlamazsın şimdi...he işte...ben artık elalemin resimlerini bıraktım;şablonlarını çalmaya başladım...ama daha taslak aşamasında...he he ...somebody stop me henden...
    teşekkür ederim şarkı için canısı..ya ben hemen yazıyı gördüm yorum yazmaya başladım..dinleniyo di mi o..yani sadece adını yazmadın di mi?yüklemeye gidiyorum bak...bişi daha diyecektim ya.
    şey şu aslının beni yolladığı sitede buldum sonunda benzedikim artizleri..basın açıklaması yapacağım birazdan...sende bi dene..çok makara oluyo...ay ben gidim.sonra gene gelirim...şimdi gene akşam olur...:)

    YanıtlaSil
  5. İlahi Daisy, yok dinlenmiyor ben öyle süs olsun diye koydum onu . Ha ha ha.. Dinleniyo tabi.

    YanıtlaSil
  6. Looking for information and found it at this great site...
    » »

    YanıtlaSil