?

Aralık 07, 2005


Bu gözler bakıp görmedikten sonra ne işe yarar? Bu kollar sarılmadıktan sonra? Bu dudaklar güzel bir söz söylemedikten sonra ne işe yarar? Bu kulaklar duymadıktan sonra yardım çağrısını? Koklamadıktan sonra bir gülü bu burun neye yarar? Ve okşamadıktan sonra bir çocuğu bu eller?

Yaşamadıktan sonra bu hayat neye yarar?

Peki ya sen

Neden varsın bu dünyada?

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. mutluluğa gökyüzünde rastlayacakmışım gibi ilermiştim.bulacaktım bugün bundan emin olduğumu hissetmek için durup orada bekledim ve neden sonra onun gözlerinin parlaklığını hatırlatmadığı için bakmışım, telefonda kaydedilmiş resimlere :)

    YanıtlaSil
  2. bilmiyorum handan..
    sende hep soru soruyosun he..
    belli müfettiş olduğun...
    sen defterleri falanda sorarsın şimdi..vergi levhamı;ruhsatımı...
    handan..
    ben çok sıkılıyorum...üffff.oynak bişiler yaz kız.valla bak içim sıkılıyo...bi garip oldum bugün..çok garibanım ben handan.....he he ..ay valla handan dövecek beni...

    YanıtlaSil
  3. Var ya Kıraç'ın bir şarkısı
    Sevmek için yaratılmış la la la laa la la laa
    Daisy bilir sözlerini o geldi aklıma

    YanıtlaSil
  4. ben bu yazıya yorum yazmışım zaten..hala bilmiyorum handan:P

    YanıtlaSil