BİR Nedir Ne Değildir?

Aralık 07, 2005

Diye sormuş isimsiz bir meraklı bana. Ben de size sorayım dedim.

Sordum .

?

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. ay noluyo gene..
    yine mi soru soruyosun.
    kız valla lise tarih hocama benzemeye başladın sen..dakka başı bi şi soruyon..kim ne sormuş?isimsiz kim?he..adı üstünde isimsiz..bir nedir mi?ay handan ne diyon gene?dur ben bi kahve içim..
    bana bak..ben bugün ilaç deposuna gidiyom..insan içine karışcam biraz..misafirliğe gitçem kız..sen gelincede teftişe gideriz..sorarsın sende onlara...O NE?BU NE?YOK HAYALİN NE?OLMADI BAŞTAN..
    meraklı melahat henden...gelince yazarım yeni bişiler..kazan dairesinede incem bugün.dün az karıştırdım..blogu yok edene dek uğraşırım artık ben...senin şablonu kopyalayıp yapıştırmayı düşünüyorum bloguma...sende yabancılık çekmezsin bana gelince....ben bi alt kata bakayım...şiir felan var mı ?özlü söz ya da..

    YanıtlaSil
  2. allahım allahım..kadın valla blogunda oturuyo..şak diye cevap vermiş...
    o bluemoon ya..ay tutulması yaşanıyo şekerim..geçen kafam bozuldu ;indirdim blogu aşağı..şablonu söktüm aldım...yellowdaisyi bile indiriyodum aşağıda;son anda kafa vazgeçtim...ben duygularımla haraket ediyom ya...he he ..ondan..açarım bir ara..canım istemiyo şimdilerde..
    kız bana nolurrrrrrrr nolurrrrrrr GWEN STEFANİ den hollyback girl şarkısını bul..ben bulamadım ya...sen hangi siteden buluyon bu mp3leri..bütün mp3 siteleri kapatılmış...kız yeraltı dünyasından bağlantıların mı vardır nedir?ay bak sen bana bu kadının bu şarkısını bul;dile benden ne dilersen..istanbula gelince seni ikbale sucuk ekmek yemeye götürürüm....ay handan kızcak gene...ben kaçtımmmmm:))))

    YanıtlaSil
  3. Keşke; sorduğunuz soruların sizdeki cevabını esirgemeseniz... (Bir meraklı)

    YanıtlaSil
  4. Sıfır, Negatif sayı ve birden büyük olmayan sayıdır, eğer sıfırdan bire kadar olan sayılar olmasaydı.

    Sıfır, Negatif sayılar ve birden büyük sayılar değildir.

    Dj değildir diyemiyeceğim. Blog değildir de diyemeyeceğim. Vıjık değildir diyebilirim.

    YanıtlaSil