:)

Aralık 16, 2005


Aslı beni ebelemiş. Hayatımdaki 20 rastgele şey. Ben bunu daha önce yazmıştım aslında. Bakınız burada. Kendimi tekrar etmek istemedim ama bu sefer kelimelerin yerine fotoğraflarla anlatayım dedim . Onlara rastgele demeye dilim varmıyor 20 güzellik diyelim biz buna en iyisi :)

Bu arada o zaman asmakilit ile le jardin'i ebelemişim. Oooo, hâlâ tık yok.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Handancığım,aslında seni sobelerken emin olamamıştım daha önce yazıp yazmadığından.Ama bu fotoğraf çok daha güzel olmuş,anlatmak için.

    YanıtlaSil
  2. Hmm okudum,20 rsatgelesini okuduğum bazı blog arkadaşlarıma neden kanımın ısındığını böylece daha iyi anlıyorum.Ortak zevkler !!!

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaa ben ebelenme yazını nasıl gözden kaçırmışım kiii, inan şimdi gördüm, üstelik günde üç dört kez uğrarken sayfana,söz Handan'cığım en yakın zamanda ev ödevimi yapacağım, sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. Handacığım şimdi hatırladım, 2 Kasım bayram arifesi değil miydi?
    (millet bayram tatlısı yaparken sen bizi ebelimişsin meğer:)) )sevgili blogcudan mecburen 4-5 gün ayrı kaldım o günlerde, bu nedenle gözden kaçırmışım, özür...

    YanıtlaSil
  5. Aslı, olsun, konu güzel olunca oturup bir yirmi şey daha yazabilirdim, merak etme :)Haklısın ortak noktalarımız çokmuş , ne güzel paylaşmak bunları.

    Le Jardin, ben tatlıdan börekten anlamadığım için paso buradayım :) Özre gerek yok, yazarsan keyifle okuruz biz de. (Hımm, yoksa gecikme zammı ile 30 madde mi desem sana şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraftaki bu güzelliklerin bir ömür boyu süremesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. bende yazacam birazdan..ama annem geldi az önce...o yüzden dolanamıyorum pek buralarda...
    senin denize nazır oturacak cafen var..bende o bile yok..karşıki züccaciyeyi seyrediyorum tüm gün...
    seni hasta gibim gördüm bugün...dikkat etmiyosun kendine..saçını başını süpürge ediyosun..ondan oluyo işte...
    sen benle denize nazır bi bardak çay içme....elalemin izmirlerinde iç di mi?izmir neden elalemin oluyorsa...zor aldık ya orayı yunandan..ondan öyle dedim herhalde..
    iyisin di mi henden?arkana yastık getireyim mi?çay demlim istersen...ailecek içersiniz..börekte açarım...bak kadayıf yapayım istersen..milföyde olabilir...istersen tırnaklarına oce süreyim...manikürde yapabilirim...sonra saçlarını tarayım..madem gezmelere gitçekmişin akşam...hımmmmmmmmm..dur başka başka...heh istersen bebişlerini bana bırak..koy sen bi zarfa..yurtiçi kargoyla yolla bana...sabaha elime geçerler...sende kafa dinlersin biraz....istersen ben gireyim bir zarfa...sana geleyim..sen gezmeye gidince evini temizlerim...senin için herşey yaparım handan..canım handan..cicim handan...yağ çekiyom handan....tamam mı handan?hadi varsa bi arzun falan hemen ilet bana...ben hazırolda bekleşiyorum....
    henden..konuş benle..oradasın biliyorum....

    YanıtlaSil
  8. handancigim bu güzellikler hic eksilmesin hayatindan...

    sima...

    YanıtlaSil
  9. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

    YanıtlaSil