Bu Keder

Aralık 13, 2005

Ne kadar acıtırsa acıtsın
Hiç merak etme
Günü geldiğinde
Geçer gider...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. hiiii..senin şöminende mi var kız?ondan böyle romantiksin sen..ben kalorifer peteği yüzünden yazamıyorum şiir..
    handan..bugün ben bloguma giremedim..biri benim şifrem değişmiş..kurcalamış biri benim kilitleri...kim ne maksatla yaptı bilmiyorum..allahtan mail adresi yeni eklemiştim profile..yoksa hakkın rahmetine kavuşuyordu benim blog...ondan geç kaldım bugün..şimdi bi ilan vercem bloguma....he delirdim gene...
    kız tünaydın diyeyim bari..ay akşam olcak gene hemen ..daha hiç bişi yapamadım..bi kahve yapayım bari şimdi..açılmadı hala şuurum..

    YanıtlaSil
  2. demek şömineli yerlerde geziyorsun..he he ..
    bak şimdi..bizim blogcu.com da şifreyi unutunca şifremi unuttu diyon..kullanıcı adını yazıyon..yeni şifre yolluyolar adresine..tabi profilinde yeni bi adres kayıtlı ise..işte biri o işi yapmış ..eski şifre otomatikman değişiyor...
    yani ben yapmadım şekerim...
    tabi bu kişi benim mail adresimin şifresini bilmediği için yeni şifreyi alamıyo...aman işte biri gıcıklık yapmış bana..ben ilan ascam şimdi...bakalım satabilcekmiyim blogumu

    YanıtlaSil
  3. Bir arkadaşımın dediği gibi şiirimsi çok güzel. Şimdiki bana gerek bu dilek.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Ben marypoppins.
    minik şiiri çok sevdim. Bugünlerde tam bana göre bir dilek.

    Sizin günlüğe yorum yapamıyorum. Sebebini bilmiyorum. Günlüğüme giriş yaparken sorun yok ama yorum yaparken blog adımı kabul ediyor, ama parolamı kabul etmiyor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili marypoppins, other yazan kısmı işaretleyip blog adresini yazarsan kabul eder sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Giderken , geldiği gibi mi gider...?

    YanıtlaSil
  7. Bilemiyorum desen geldiği gibi gider diyemeyiz herhalde, gelmiştir bir kere. Etkisi kalır tabi.

    YanıtlaSil
  8. Hayat bu bazı şeyler insanın içini acıtır ama zamanla bu acılar gelip geçer.Geriye dönüp baktığınızda kalan tek şey üzüntülerinizdir.

    YanıtlaSil