Bizim Evin Mete Halleri

Aralık 28, 2005

Geçen sene Metehan bana döndü ve "Anne ben artık büyüdüm, Noel Babanın uçan geyiklerle geldiğine, bacadan girdiğine falan inanmıyorum" dedi. Bir anda içim cız etti. Tam ne diyebilirim diye düşünürken , devam etti. "Öyle uçan geyik falan gelemez, arabayla geliyor, biz yokken odamıza girip bırakıyor. Ben onu görmek istiyorum, onun için bu gece odamdan hiç çıkmayacağım, yemeğimi de burada yemek istiyorum"

Yüzümde koskocaman bir gülümseyişle oğluma bakakaldım.

Gece odasına girip hediyesini bırakana kadar akla karayı seçtik tabi :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. biliyom o koskocaman gülümsemeyi..:)))))
    hiştttt..ses etme...çaktırma bakim..kısık sesle konuşuyom şimdi...iyi akşamlar diyim didim...bağrınıp durma bana...az stresliyim zati..hadi lolipoplu akşamlarrrrrr...

    YanıtlaSil
  2. valla bir an okurken üzüldümde sonradan sevindim:) Tamam canım noel babada biraz teknolojiye uyabilir:)

    YanıtlaSil
  3. Bağrınırım ajan majan dinlemem, kızdırma sen de adamı. Tı tı tı...

    Evet Uskumru, sanırım zamane Noel Babaları biraz daha modern oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Yerim ben akıllı bıdık yeğenimi.

    Daysi

    YanıtlaSil