Elden Ele Elim Sende

Aralık 22, 2005


Bugün oyun oynamak için güzel bir gün.

Şimdi oyunu anlatıyorum. Dikkatle dinleyiniz efendim.

Aslında çok basit. Gelenler birisini ebeleyip "Elim sende" diyecekler. Ebelenen şahıs bunu farkederse (ki bunun için hem bu bloğa gelmiş hem de yorumları okumuş olması gerekiyor haliyle) O da birilerini ebeleyecek. Yarın sabah bu saatlerde bakacağız ebelenmiş fakat sesi soluğu çıkmamış olan kaç kişi var. Onlara bi ceza bulacağız hep beraber.

Haydi herkes ebelesin birilerini :) E hadi ama...

Not: Ebelemek için illa ebelenmiş olmak gerekmiyor. Yani bir zincir falan oluşmayacak. Gelen istediğini ebelesin.

Benzer yazılarım

31 Yorum yap

  1. Günaydın canım.Valla oyuna katılmak istiyorum aslında ama... Anlamadım işte.Bilirsin anlayışım kıttır biraz.Ne yapalım.İlerleyen zamanlarda bakarız duruma bikere.Oyunun işleyişini anlarsak katılırız.Hoşçakal

    YanıtlaSil
  2. Emelcim çok basit aslında şimdi sen geldin ya, Selma ebee.. diyeceksin o kadar:)

    YanıtlaSil
  3. Selma ebee...Elim sende.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan
    Bugün hastayım ya ciddi konulara eğildim.Kesin bu yazımı da yanlış yorumlayacaklar çıkacaktır.Ben boşuna yazmadım avatarımın altına o cümleyi
    Neyse daisy gelir ne de olsa kara listeye alınıp ceza yemesin.
    Deyziiiiiiiiiii elim sendeeeeeeee

    YanıtlaSil
  5. elim sendeee nilüferr :)ebe ebee

    YanıtlaSil
  6. hee aslı ebelemiş beni..napcam şimdi...hımmm..ben buraya gelen bizim taraftan bi cimi tanıyorum...diğer komşularını pek tanımıyom..bende cimi ebeleyim..
    bu kadar mı şimdi?bi yazı felan yazmıyor muyuz ?ay ne güzel...
    handan ben kayboldum reçelerin arasında..dün elektrikler yoktu ya...bugüne yığıldı hepsi...yıl bitiyor diye iyiyce doldu hatlar diğer eczacılardan sebep...ben akşama doğru yazarım bişiler artık..
    ay bu cim görmezde ebelendiğini...EBE DİYOM CİM EBELEDİM SENİİİİİİİİİİİİİ...ŞUURU KAPALI DÜDÜK MAKARNASI...BURAYA BAKACAN....
    handan ben yazılarını bile okuyamadım valla kusura bakma...öptüm seni kocaman...gelirim ben gene...

    YanıtlaSil
  7. BEN GELDİİİMM....

    HANDAN ELİM SENDE EBEEEEEEEE:D

    D.K.

    YanıtlaSil
  8. geldim ufuğu ebeleyip gittim.

    YanıtlaSil
  9. Ha ha ha, ya Deniz hiç ebeleneceğimi düşünmemiştim doğrusu :)
    Ben kimi ebelesem acaba? Hah, Bilal, dur seni ebeleyeyim ben de.. Elim sendeee.

    YanıtlaSil
  10. ne bağrıyon duyduk, gördük fiyonk makarnası,papatya fallarında telef olasıca,reçeteleri bitmeyesice ebelemişin beni elimde kalasıca :)
    henden şimdi ben de seni ebeleyecektim ama ebelenmişin sen
    zeze'e ebeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  11. alahım alahım görmüş valla düdük makarnası...
    bu kız ne çok seviyo beni yaaa.nerede boş bi yorum kısmı görse bana bedduamsı laflar ediyo...SEN KALCAN BENİM ELİMDE..REÇETELERİME LAF SÖYLEME Bİ DAHA..ONLAR GELMESE İNTERNET BAĞLANTI FATURAMI NASIL ÖDİYCEM AKILLIM..
    handancım..ay burası senin blog di mi?ya ben bu cimi görünce kısa devre yapıyorum...yani handan nasıl buluyorsun bu oyunları..yarın ip atlayalım....sek sekte olabilir..ben çok mızıklarım ama..söylim şimdiden..
    ben gidiyorum eve.. ..iyi akşamlar gizemli özlü sözlü kadın...:)

    YanıtlaSil
  12. Halide Hanım (Pervaneler )ebee...
    Elim sen de :-)))

    YanıtlaSil
  13. pek kimseyi tanımasamda "tuluat" ı ebe olarak seçmiş bulunmaktayım hepimize hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  14. Emelcim ebelendin.elim sende

    YanıtlaSil
  15. Nilüfer beni ebelemiş. Ben de bloğuma gelip yorum yapan Nymphia'yı ebeleyeyim.

    YanıtlaSil
  16. ben deyziyi biraz tanıyorum handan senden dolayı onu ebeleyesim geldi. ama hangi deyziyi ebelesem hergün başka bir deyzi.... ama işte deyzzzzi sen seni ebeliyorummmmmmmm.

    YanıtlaSil
  17. yani daisy... bugün bitkin daisy varmış onu ebeledimmmmm.

    YanıtlaSil
  18. Gördüüm bende ebelenmişim güzel şiirler yazan güzel bir bayan tarafından. Bende kimi ebelesem?
    katre diyorum ebeeeee

    YanıtlaSil
  19. ben de handani ebeliyorum... bunca suredir o kadar blogumuzda misafir ettigimiz, ve bize ilk yorum yapan yuce insani...

    YanıtlaSil
  20. Ha ha eiollemito, size ilk yorum yaptığım zaman aklıma geldi şimdi, sonra yorum yapmaya korktuydum :)

    Allah allah oyunu başlatırken bu kadar ebeleneceğim aklıma gelmemişti. Kimi ebelesem kimi ebelesem.

    Geceeee, elim sende ebeee..

    YanıtlaSil
  21. Gördüm Beriş tarafından ebelenmişim.Ben kimi ebelesem acaba...Bilal ebe..elim sendeeee

    YanıtlaSil
  22. ebelendik mi şimdi. hay allah

    YanıtlaSil
  23. vaaayyy. ebelendik demekkk:))bende şekerciğimi ebeleyim bari. bende kalmasın:))e bende buradan fazla insan tanımıyorum ki...

    YanıtlaSil
  24. hımmmm o daisy ben daisy sanırım..handan şimdi haber verdi ebelendiğimi ..burada bişiler olunca alt yazı geçiyo bana handan...biliyo benim huyumu gizemli arkadaşım...bakar kör daisy...:))))...selma şimdi bende seni ebelesem olmaz di mi?ay ben kimi ebelicem bu yaban ellerde..yol iz bilmem;kimseyi tanımam..cim dedik başıma patladı cim..bibisi ebeliyorum...dur haber vereyim baride gelsin oynasın...AY HANDAN..VALLA ÖMÜRSÜN HE..DİZDİN MİLLETİ BONCUK GİBİ SIRAYA...:)))

    YanıtlaSil
  25. ben zupermeni ebeliyorum,yanlış hatırlamıyorsam o bu blogu takip ediyordu, değil mi?

    aman nolur beni kimse ebelemesin, yarına sağ çıkacağım bile kesin değil, derslerden kafayı yemek üzereyim!
    gerçi ben pek tanınmıyorum buralarda o zaman bir şey olmaz dimi???:)

    YanıtlaSil
  26. dasiy beni ebelemis ben kimi ebelesem acabaaa
    himmm wintersun elim sendeeee

    YanıtlaSil
  27. bibis tarafından el aldım bende elimi AdfunA uzatıyorum . Elim sende adfun 11 elim sende.
    wintersun

    YanıtlaSil
  28. Tekrar ebelendimmi anlamadım hem handanı ebelerken eli bana çarptı galiba :) neyse elimi uzatacak halim yok benim. aklıma gelince ebelerim..

    YanıtlaSil
  29. I would like to exchange links with your site metebilge.blogspot.com
    Is this possible?

    YanıtlaSil