Işıltı

Aralık 13, 2005


Uzanıp sereserpe, yeşile bakakaldım.
Herşey ölüyor zannederken, hayat devam ediyormuş deli dolu, farkına vardım.
Gün ışığında yıkanıp ışıl ışıl parlamak
Yaşamak

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. kız napcam ben senle böyle..mızık mızık bişi oldun...sırf depresyon..kendime benzettim senide...şimdide bu soğukta yatmış çimlere fotoğraf çekiyor..iyiki bi bahçen var he..bende sabah yatacam ana caddenin ortasına asfaltın fotosunu çekcem..
    dur bi güneşli ışıklı bişiler bulayım sana..ayol gül döktüm yollarına;yinede yaranamıyom handan sana...dur birde güneş resimleri aranayım...aaaaaaaa..bişi beğendiremiyorum bu kadına yaaa..oceni bulamadım..
    dedi bana adam kim sürcek siyah oceyi..dedim ağır bi metalci hatun var...artık yapılmıyomuş siyah oce...minik pembe kalpli oceler var..onlardan alcam senin bakımlı kokoş tırnaklarına...hii çok söyledim güzel diye..şimdi handanın tırnağı kırılsa benden bilcek nazarım değdi diye..:P

    YanıtlaSil
  2. Handancığım, bir iş seyahati nedeniyle ortalarda yoktum.. Şarkılar silinmiş midir şimdi bulmaya çalışıcam hepsini.. Ama gelir gelmez, bir yazı yazıp senden de bahsettim.. Ne de olsa uzun zamandır sataşamamıştım sana :p

    YanıtlaSil
  3. ara sıra da çewir yüzünü göğe, o mawilikte de dewam ediyor hayat

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, ziyaretiniz için çok teşekkür ederim...
    Güneşim; güneşiniz olsun... Yeniden yazışmak dileğiyle..
    Başkaları için de bir diyeceğin olsun
    Tasada ve bunalımda
    Ve kendi ruhunu şenlendirecek her şeyi
    Söyle onlara da,bir şarkın olsun dudaklarında
    Yitirme sakın yürekliliğini
    Güneşin olsun gönlünde
    Ve her şey iyi olacak
    Casar Flaischlen

    YanıtlaSil