Günaydın

Aralık 03, 2005

Bu sabah aklıma yazacak birşey gelmedi. Belki sonra.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. 10,030 olmuş sayaç onu yaz mesela :)

    Günaydın.

    YanıtlaSil
  2. kız..aklına yazacak bi şi gelmediği halde yinede yazacak bi şiler bulan gizemli kadın..
    giriş cümlesine bak beh...
    ya henden..istanbulda sıcak..akşamlar yaz akşamları gibi oluyo..ben huylanmaya başladım...sallancaz mı nolcaz..ay ağzımdan yel alsın..alsın alsında garip yani...ışıkaranın telefonuda yok bende...
    sana sucuklar ağırlık yaptı galiba...geç karıştın sanala..ben sabah erken geldim..yine madonna konseri kapısında bekler gibi bekledim blogunun kapısında..dedim herhalde bu kapıyı kitliyo öyle gidiyo...
    üf ..ben gidim..aşağıda yeni bi şi var mı kız?bakmadım daha..biliyon ilk gördüğüm en tepedeki yazıya yapışırım ben..he he ..bi bakim aşağı kata..

    YanıtlaSil
  3. benim de bu sabaha mı özgü ?

    YanıtlaSil
  4. bak ben sana teşhisimi söyleyeyim şekerim..
    ekmek arası sucuğun etkileri bunlar...
    he canım...neden dicen..
    çünkünüm sucuktan sonra oldun sen böyle...selinin dediği gibiKAL GELDİ sana...bende senin bu hallerine bakıp OHE FELAN OLUYORUM yani...
    BAKINIZ NE KİBARIM...ohE deyip kibarlaşıyorum aklımca.
    kocan seni yarın akşam bi italyan restoranına götürsün..gelir gene romantik hallerin...bak dinle sözümü....:)))))

    YanıtlaSil
  5. Excellent, love it! »

    YanıtlaSil