Ekmek Arası

Aralık 02, 2005



Efendim Cuma akşamı mangalda sucuk partisi etkinliğimiz başlamıştır. İsteyen buyursun gelsin . (Bir sucuk firması ile anlaştığım anlaşılıyor mu bilmem, ha ha ha )



Bu arada geri sayımım devam ediyor. Bakalım ne zaman 9999 olacak aşağıdaki sayaç.

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. ben et yemiyorum sağol
    hele sucuk iyy iğrenç

    YanıtlaSil
  2. Vişne ben et yerim ama itiraf ediyorum mangal yandığında domates biber közleyip onu ekmek arası yaparak yemeği daha çok severim, diğeri ağır geliyor.

    YanıtlaSil
  3. kokusu buraya kadar geldi henden
    canım çekti yav
    afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Ben yerim ,sucuğuda kırk yılda bir mangalda.Ah Handan ah ,hani İzmirde otursam kesin gelmiştim.

    YanıtlaSil
  5. hüh yani..
    bu ne be..
    ay dediydi inanmadıydım..
    harbi mangal yapıyo kadın blogun ortasında..
    bende bi yer sofrası kurayım yarın..mantı açarız..
    ay birde bana deli derler ya..hendende coştu..
    kız ben gidiyorum.blogum sana emanet..sen dolanıyon buralarda biliyorum ben..ee bizim evimizde,dizimizde yok bilgisayan senin gibi..
    hadi şekerli akşamlar sana..
    pardon sen bol baharatlı geçircen gerçi akşamı..
    ALLAHIM SUCUKTAN ÇOK EVİN BAHÇESİNE ÖZENDİM BEN...ALAMIYOM HALA Bİ VİLLA.KREDİLER DÜŞÜYO;EV FİYATLARI ARTIYO..sana taşınayım ben..benim evide sana vereyim..he ..sabaha ver bi cevap..

    YanıtlaSil
  6. Yahu bu kadar güncel bi blog daha bilmiyorum ki Handan.. Şu anda sucukları yiyorsunuz ve ben de resimlerini görüyorum.. Enteresan bişi..

    YanıtlaSil
  7. yaw arkadaşım olan var olmayan var.yetişen var yetişemeyen....mis gibi koktu midem kazındı bu saatte vallahiafiyet şeker olsun canlarım benim. bi lokumda bizim için ısırmışındır hani dimiiii.

    YanıtlaSil
  8. Yaaa arkadaşım senden,İzmir'den bukadar uzakta olan arkadaşın bana bu yapılır mı?Soruyorum sana.Resmen ağzımın suları aktı yav.Afiyet olsun benim içinde yiyin.Yazın inşallah beraberce yaparız mangalda sucuğumuzu.

    YanıtlaSil
  9. yaa arkadaşım,senden ve İzmir'den bukadar uzakta olan arkadaşın bana bunu nasıl yaparsın?Mangalda sucuğa dayanamadığımı bilirsin.Ama ne yapalım,sağlık olsun size de afiyet olsun.Eminim ki mangalda sucuğunu yerken Can'la birlikte kesin kulağımı çınlatmışsınızdır.Sizi seviyorum.

    YanıtlaSil
  10. walla wişne nin payına sahip çıkmadıysa ben talibim

    YanıtlaSil
  11. Off ya şimdi orada olmak vardı :-((
    Merak etme Handan ben çok yemem eh bizide davet edersin bir gün değil mi? :-)))))))))

    YanıtlaSil
  12. Buyur Cim, seni kedi seni :)

    Aslı söz, geldiğinde önce sabah kahvaltısıyla başlayacağız mangalla devam edeceğiz. Çocuklar da parkta oynar.

    Gel Daisy, kiralık odam vardı benim de :)

    Ha ha Ufuk, aslında bu fotoğraf yeni değil. Ama ramazanda yapmıştık, koyamadım o zaman canınız çeker diye :)

    Selmacım ısırmam mı senin için de :)

    Emel, hele sucuk mangal yapıp senin kulaklarını çınlatmamak mümkün mü?

    Yok burada duruyor onun payı da , al tabi Bilal, ama bak dokunmasın sonra iki porsiyon yeyince :)

    YanıtlaSil
  13. dün akşam yazmadın dimek yeni bişi..ohhh.yedi sucukları..mayıştın tabi di mi?ben belgrata gidip;püfür püfür mangal yapmazmıyım..eee yok benim bahçeli evim..tüm ormanlar benim..çizgili picamalarımı giycem..mangal yapcam bahara..he he ..

    YanıtlaSil
  14. :(:(:( Benim rejime başlamamı bekledin demi:(. neyse sizeafyet olsun, boğazınızdan nasl geçecekse.

    YanıtlaSil