Yılbaşı Hatırası

Ocak 01, 2006


Evin bu duvarına İzmir Hatırası yazmayı düşünüyorum. Tam karşısında üzerine fotoğraf makinası koyabildiğimiz bir set olduğu için bütün aile fotoğrafları o köşede çekiliyor. Bir gün o koltuk fotoğrafları diye bir potpori yapacağım.

Dün çok keyifli bir gece geçirdik. Mangalda kestane pişirdik. Mısır patlattık. Geceyarısı nar patlattık kapı önünde. PowerTürk seyrettik, çok güzel şarkılar vardı. Can, bir saksıya doldurduğu mangal közünü salonun ortasına getirdi, çocukları yatırdıktan sonra onun başında oturup kahve pişirdik. Film seyrettik. (Ne yazık ki bu orjinal şöminemizin fotoğrafını çekmemişiz)

Yeni yılın ilk sabahında, yine erkenden buralardayım. Güneşli güzel bir sabah var İzmir 'de.


GÜNAYDIN...

(Nedense bu günaydına bu sabah pek cevap beklemiyorum :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:)
    dünden yediklerim daha midemi terk etmediler sanırım, gözlerim mahmur mahmur pc nin başındayım, hastalık gibi...
    Ne kadar keyiflisini, bozulmasın dileği ile ...

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn
    Aslında günaydın yanlış olur öğlen oldu şu anda

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan,ben de buradayım.Hatta yeni yıl fotolarımızı bile yükledim :)
    Çok şeker görünüyorsunuz,böyle ailece aynı yerde hep beraber bir sürü fotoğraflarınızın olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Hem de ne hastalık. Teşekkürler Deriz İz. Amin. Hiç birimizin keyfi bozulmasın.

    Olsun, yine de günaydın Nilüfer:)

    Hımm, gelip bakıyorum şimdi Aslı, sana da günaydın .

    YanıtlaSil
  5. senin o mangalı var yaaaaaa..ay kadın kıskandırıyo beni mangal mangal diyip...hem benim ağacım daha büyük...seninkini döver...hıh...
    ay nazar değecek ya..maaşallah ..asma diyom şu aile fotoğraflarını...kem gözlere şiş..amin alahım amin...bitti galiba yazılar..biraz daha dolanayım..

    YanıtlaSil