Umut

Aralık 24, 2005


Penceremin kenarından odama vuran günışığı, süzül yüreğime içimi aydınlat. Bu kapkara gölgeleri sen yok edebilirsin ancak.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. işte sabah sabah bu yazı okunsa yeterlidir. ya da sabah olduğu için bu yazı okunmalıdır. buna karar veremedim :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın.
    Bugün burada da güneş var.
    Şimdi Kerm uyudu,sıcak bir sahlep yapacağım.Camı açtım temiz ve soğuk havayı içime çekeceğim.
    İstanbul'un birazcık dışındayım,orada lapa lapa kar yağıyormuş.

    Ben de güneşe şükredeceğim.

    YanıtlaSil
  3. hamarat handan..perdelerin mis gibi duruyo..he he ..bakarmısın?ben neye tikkat ediyom...
    kız gece benim oğlan hastalandı..bikaç gündür öksürüp duruyordu zaten..gece ateşlendi..sabaha kadar oturduk..şimdi evde uyuyo..birazdan veli toplantısına gidicem..karda kışta nasıl gitçem bilmiyorum valla...istanbul kalktı gidiyo bugün..heryer bembeyaz..aynı senin perdeler gibi...
    bana love me tender'ı ilk yollayan
    hediye kazancak..herkes bende var yollim mi diyor?ay ne sevindim...gary oldman arıyım şimdi ben..kız o çirkin bi herif değilmiydi...karıştırmıyosam..allah allah..dur bi bakayım poster tükkanıma...ay nerden buluyon he gary mary..
    hem ben hala mızık hallerimdeyim...
    hıh..:P

    YanıtlaSil
  4. O gün ışığı benimde içimi aydınlatıp bana umut ışığı olsa ya...

    YanıtlaSil
  5. Hımmm yazı sabaha , sabah yazıya yakışmış anlaşılan Erdyni.

    Aslı bugün burası bütün gün günlük güneşlikti. Ama arada kar da yağsa sevineceğim doğrusu.

    Daisy, biliyordum bulacağını Gary'yi, dur daha başka isimler de var listemde.

    Nilüfer, o gün ışığı hepimize umut olur umarım.

    YanıtlaSil