Hepsi

Aralık 20, 2005

Doğdun. Gözlerini açtın. Ağladın. Gülümsedin. Büyüdün. İnsanları tanıdın. Hayal kurdun. Umut ettin. Öğrendin. Yollara çıktın. Seçimler yaptın. Kalabalıklara karıştın. Aradın. Kayboldun. Unuttun.

Dönüp baktın, sen, ben, o . Hiç fark etmiyor.

BİR...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. "Unuttum ama.."

    Tüm unutuşlara bir bahane cebimde taşıyorum.. Hep bir "ama2 var hayatımda..

    YanıtlaSil
  2. hiç farketmediğini farkeden birini tanımak güzel , özledim seni kadın :))

    asma

    YanıtlaSil
  3. Hayat bu.Pek çok insan aynı duyguları yaşıyor...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan,
    bugün gözlerimi zor açıyorum bir tembellik hali var üzerimde.Acaba soğuktan uyuşmuş olabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  5. O "ama" can simidi herhalde Çağlar. Kendimizi rahatlatmak için.

    Seni görmek ne güzel Asma, ben de seni özledim.

    Nilüfer, hepsi BİR.

    Günaydın Aslı, sen gece yatmayıp otur dur, sonra da soğuğa bul kabahat. Aç pencereni, derin bir nefes al, hemen uyanırsın :)

    YanıtlaSil
  6. ve bir olduğumuz için birbirimizi daha iyi anlayabiliyoruz.

    YanıtlaSil
  7. bak ne oldu anlatayım...sabah dokuz buçuk falandı tükkana geldim...ve hiççç açmadım daisy blogumu..gittim öteki bloglarımla uğraştım...ne bakasım vardı daisye ne bişi yazasım...sen gelmemiş olcaktın ya ..ondan sebep..
    normalde hemen atlarım bloga...
    depresyona soktun beni durduk yerde...yiycem senin gizemini şimdi heeee..
    bu arad doğru anlamışın..o afişteki hatunları ikimize benzettim...ondan astım...birde gizli meşaş var...hani birlikten kuvvet doğar kalpler bir olunca felan gibi...kız andırıyolarda bizi..susan'nın saç rengi daha açık ama..senin gibi güzel bakıyo ama afişte..
    ay ay iyi oldu bu..ben geç öğrendim gerçi döndüğünü ..he ben kendi kendime karakter atıyom blogcu.coma kimsenin haberi yok...he he ...
    arada realjade bloguma bak...ben abarttım artık..işgal ediyorum buraları...yakında sadece benim bloglarım olacak burada...hamamböceki oldum ben...yazın dahada çoğalcam...her yerde ben olacam...senin ecnebi blogda açayım diyom sen gibi...heeee bak neden açmıyorum senin taraflarda bi blog...bekle gelcem daha yakınına...:)))))

    YanıtlaSil
  8. Excellent, love it!
    » »

    YanıtlaSil
  9. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! film editing classes

    YanıtlaSil