Söyle Sevda İçinde Türkümüzü

Aralık 27, 2005


Söyle sevda içinde türkümüzü
Aç bembeyaz bir yelken
Neden herkes güzel olamaz
Yaşamak bu kadar güzelken?

İnsan dallarla bulutlarla bir
Hep o maviliklerden gelmiştir
İnsan nasıl ölebilir
Yaşamak bu kadar güzelken...

F.H.Dağlarca

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Günaydın
    Resim çok güzel,şiir çok güzel
    hmmmmmmmmmm,herşey çok güzel

    YanıtlaSil
  2. canım çekti orada olmayı, hem de çok.

    YanıtlaSil
  3. bu nasıl iç gıcıklayıcı hoş bi fotoğraf kışın hüznü içimizi sardığı bu anlarda yüzümde sıcak bir tebessüm bıraktı
    saol handan ...

    YanıtlaSil
  4. Resim harika.Evde yoktum bu akşam geldim eve bakıyorum bloğunda yenilikler var.Çok güzel olmuş.Başlığı çok beğendim...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Aslı, gerçekten bu şiiri çok severim.

    Ah, Derinİz hem de nasıl isterdim ben de..

    Hımm, fotoğraf üzerine düşeni yapmış demek ki Destina:)

    Sağol Nilüfer, aslında dün gece saatlerce bir sürü şey denedim de, beğenemedim bir türlü, daha araştırmalarım sürüyor :)

    YanıtlaSil