Gitmek İsterdim

Aralık 05, 2005

Daha pasaportum bile yok ama bazı yerler var ki görmeden gidersem bu dünyadan içimde kalacak.

Alaska
Tibet
Mısır
İzlanda
İskoçya
Kanada

Sen en çok nereyi görmek isterdin?

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Arkadaşım benim de henüz pasaportum yok ama en kısa zamanda çıkaracağım.Benim de görmek istediğim yerler arasında Yunanistan,Kanada,Amerika,Mısır ve Uzak doğu var.Belki birgün beraberce gideriz bu yerlere ne dersin?Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  2. Sadece Kanada,
    dönmemek kaydıyla...

    YanıtlaSil
  3. New york,Paris,Uzakdoğu,güney Amerika.
    İlk ikisine iş için gittim ve gezdim.Sıra diğer ikisinde.

    YanıtlaSil
  4. Şili, Küba, Toscana, Prag önde geliyor. Ama merak etmediğim yer yok dünyada. Her yeri görmek, gezmek birinci görevim bu yüzden.

    YanıtlaSil
  5. şu sıralar yunanistanı taktım kafaya..yaza kesin gitçem oraya..sirtaki yapıcam;bir kaç yunanlı kalmış..onları denize dökücem...mısırda çok istiyorum ama orada turistleri kesiyolarmış..hımmmm..başka başka aslında bi karadeniz turuda çok istiyorum..yaylalara felan çıkıp;siste kaybolmak istiyorum..bu sayede herkeste kurtulur benden...he he ..

    YanıtlaSil
  6. 43places.com var orada paylaşabilirsin bunları :)

    YanıtlaSil
  7. öncelikle, zaman, zemin ve de kişi müsait olduğunda İtalya ve Yunanistan:))

    YanıtlaSil