Hayatta

Aralık 09, 2005


Dağıldım sık sık,
Sonra yeniden ayağa kalkıp topladım bir bir dağılanları.
Bazen eksik kaldım, bazen fazla aldım.
Peşinden bakarken kaybettiklerimin
Kazandıklarımın tadını çıkartamadım.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. ay ay ay
    dağıttı kadın...kız patlama..oynak bişiler yapcam az kaldı..BİBİSin bloguyla uğraşıyom sabahtan beri..git bi bak..çilekli pasta yaptım blogunu...
    he sen birde bana yemek yapmasını bilmiyon de...
    sanada sucuklu bi şablon hazırlıyayım mı kız?şöyle arka fonda sallanan pastırmalar;sucuklar...ay ay ..handan valla dövcek beni....zaten dağıtmış..he he ..ay ben kaçim..korkuyom valla...:))))

    YanıtlaSil
  2. Dağıldığım zaman hiç toparlanamayacak gibiyim toparlandığım zaman dağılmayacak gibi bir aram yok ki benim :)
    Şimdilerde ise en dağınığım.

    YanıtlaSil
  3. Seni sucuk yapıcam, az kaldı Daisy :)

    Hoş geldin Zeya. Her halin başka bir keydi var, tadını çıkarttığımız sürece mesele yok aslında .. Benim derdim yaşamadan geçenlerle..

    YanıtlaSil