Aralık 08, 2005



Bir soluk ışık avuçlarımda son kalan, bilmiyorum ne kadar vaktim var karanlıklar üzerime kapanmadan

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. O vakti en güzel şekilde değerlendir Handan.Fotoğraf çok güzel.Bende buna benzer fotoğraf çektim ama ışık yetersiz geldiği için oldukça karanlık çıktı.Şu an öyle bir yerde oturup gökyüzünde yıldızları seyretmek isterdim.

    YanıtlaSil
  2. Ne kalan vakit, ne de üzerine kapanacak karanlık önemli değil inan, avucundaki ışığın "soluk" olması kadar... Vakit; önünde sonunda bitecek ve karanlık kaçınılmaz olacak... Yani hepimiz için bu böyle... Ama, avucumuzdaki ışık öyle mi ya, sevgili Handan? Parlamasına çabalamalı derim ben ve açalım biraz hava alsın sönmeden... (Bir meraklı)

    YanıtlaSil
  3. ay ay..bende çekmiştim böyle bi lambanın fotoğrafını..bende asayım...
    GÜNAYDIN DIRI DIMMMMMMMMM..
    kız benim isteklerim bitmez..ben bi düşüneyim..söylerim ilerleyen saatlerde..ay dövcek beni handan bu gidişle..:P

    YanıtlaSil