Günaydın

Aralık 12, 2005


Sevgi dolu bir haftaya açılsın sabahımız...
"Seni seviyorum" ları yarınlara bırakmayalım...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. amin allahım amin..
    günaydın bu arada..
    napıyosun hatun görüşmeyeli...ben bir kilo aldım hafta sonu...bi yedim bi yedim..rejime başladım bugün şekerim..
    sende toparlanma görüyorum ...düzelmiş ruh halin..çiçekler;dalgalar felan..dur bende düzeliyim bari...kız rock'n roll yapmaya başladık dün..he valla...ay bayıldım gülmekten oynarken..dağıttım dün..keyfim yerine geldi..sanada öğretirim..sallanıyon sonra yuvarlanıyon..he he ..hadi ben bi turlayım buralarda..özlemişim memleketimi...imza:sanal daisy:P

    YanıtlaSil
  2. Bu hafta çok güzel olacak, çok.

    YanıtlaSil
  3. ben zaten adam beğendiremiyorum birisine..töbe allahım..kız yeni bi blog açtım..onunla uğraşıyorum sabahtan beri..ay yok bu sefer şiirli felan ağlak bi blog değil..garip bi blog..ben gibi..sabah yazdım bi yazı yellowdaisy için ama kaçtır yapıştırmayı unutuyorum..sen seversin yazıyı..bir kısaaaaaaaaaaa yazı sorma yani..okurken bayılmayana parası iade...he he ..gene akşam oldu be..
    şu çocuğun burnunuda bi açamadın ya..ben sana ne diyeyim handan...allahım sterimar al sık çocuğun burnuna..iki dakkada açılıyo...benim ufaklığın burnunu öyle açıyorum ben..

    YanıtlaSil
  4. OKUMIYACAN DİYE ASMIYOM İŞTE..OKU KIZ..SENDE YAZ FOBİNİ..ŞİMDİ ASTIM İPE YAZIMI...GEL Bİ ÜTÜ YAP SENDE YAZIMA..
    YAHU STERİMAR AÇMIYORSA LAVABO POMPASI ÖNERCEM ŞEKERİM..O NASIL BURUN ÖYLE...STERİMAR HER BURNU AÇAR BENİM BİLDİĞİM...SEN DOĞRU SIKAMIYOSUNDUR ÇOCUĞUN BURNUNA...
    AY HANDAN..SIKILDIM BEN BUGÜN GENE...
    İŞTE YANİ AÇTIM Bİ BLOG DAHA..MEYDANI BOŞ BULDUM..HABİRE BLOG AÇIYORUM..İLGİLENDİĞİMDE YOK SONRA..AMAN İŞTE EV ALAMIYORUM YA BLOG ALMAK KOLAY GELİYO...
    BAK OKU YAZIMI..AAAAAAAAAAA..ZATEN GELDİLER GİTMİYOLAR BANA KAÇ GÜNDÜR..BİRDE SEN GETİRME TEPEME..
    AY AKŞAM OLDU GENE YA...:(

    YanıtlaSil
  5. Bugün bloğunu ziyaret etmeye hiç vaktim olmadı.Saat 18:44 ancak geldim ziyaretine.Eh bende günaydın yerine iyi akşamlar diyeyim.Pastanın yanında tabiki çayda demlerim. :-))) Ama geleceksen eğer

    YanıtlaSil
  6. OHHH OHHH AFİYET OLSUN..nereye gitçen henden..bende şimdi geldim..biraz süpürdüm kardeşimle ortalığı..havada bi soğuk..birazdan kapatacam tükkanı..aman ya..kışı bu yüzden sevmiyorum işte..hemen hava kararıyo be ya...aman be ya..ben çay bahçesi istiyorum halbüki..denize nazır çay içmek istiyorum handan...yaza gelirim sana...yunan adasından geçerim senin kıyılara..içeriz di mi henden bi bardak çay ..sahilde yani..sen hazırla çaydanlığı..ben çok içerim çay..
    ay hadi ii akşamlar..görüşürüz sabaha..yarına kadar kaldır sende şu saksıyı tepeden..tüm gün durdu blogunda...şekerlenmiş akşamlarrrr;tatlı rüyalarrrrr:)

    YanıtlaSil
  7. ne gusel bir dilek bu boyle..:)
    hergunumuz boyle mutlu, huzurlu & sevgi dolu baslasin insallah...

    YanıtlaSil