Mektup

Aralık 22, 2005

Allahım araştırmalarımı tamamladım. Bu cehennem işini ucuza çıkartacağız herhalde. Ateşler mateşler, yeni büyük bir alan, uğraşmana gerek kalmadı. Nefis bir yer buldum.
Bak şimdi:
Evli kadınlar mutsuz kocalarından. Evli erkekler mutsuz karılarından. Bekârlar mutsuz aşk acılarından. Dullar mutsuz yıkılan umutlarından.
Çocuklar büyüklerin baskısından. Yaşlılar gençlerin umursamazlıklarından. Fakirler parasızlıktan. Zenginler kaybetme korkusundan. Güzeller biblo olmaktan. Çirkinler içlerine bakılmamasından. Engelliler farklı olmaktan. Normaller sıradan olmaktan.İşsizler boşluktan. Çalışanlar koşuşturmaktan. Dağdakiler kardan. Denizdekiler nemden. Ağaç altındakiler gölgeden. Çöldekiler güneşten.
Velhasıl soğuktan, sıcaktan, kalabalıktan, ıssızlıktan, sesten, suskunluktan. Herkes mutsuz, herkes acı çekiyor, herkes kapkara.

Amaan sen de, uğraşmana ne gerek var, herkes kendi cehennemini yaratmış yanıyor zaten bu dünyada.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Çokdoğru bir teşhis arkadaşım tebrikler... DEDİĞİN GİBİ CEHENNEME NE GEREK. B iz kendi cehennemimizi kendimiz yaratmış ne güzzel mutsuz mutsuz yaşıyoruz.YARADANIN BİZE VERDİĞİCENNETİ HİİİÇÇÇ GÖRMEDEN... Uyanmamı sağladın canım benim sağolasın cehennemde zannederken kendimi......

    YanıtlaSil
  2. gün gelir cehennem olur dünya,gün gelir cennet
    Ayhandan zaten okduğunuanlamayangiller topa tutuyor beni,bir de cennet cehennem karıştırma,bunu da anlamazlar şimdi,derler ne diyor bu?Sen öte tarafada mı inanmazsın.Şimdi ben reenkarnasyona ılımlı baktığımı yazsam bir de oradan topa koyarlar beni

    Eeee ben düşündüğümü yazamayacaksam niye blog tutuyorum canım?
    Biraz saygı ltf.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ve şiirsel bir yazı olmuş bu. Kıskandım :)

    YanıtlaSil
  4. Selmacım yazım bir işe yaradıysa ne mutlu .

    Aslı, anlamayan anlamasın, hiç işim olmaz anlamayanlarla.

    Teşekkür ederim Kâtip .Arada bir güzel denk düşüyor işte:)

    YanıtlaSil
  5. bence de kendi cehennemimizi yaratıyoruz değil de. zaten dünya öyle :)
    ee bu dünya cehennemse bir an önce ölsekte cennete gitsek :P

    YanıtlaSil
  6. yazdıklarının tamamına katılıyor olmam, bir önceki postta bulunan oyuna katılamayışımın özrü olabilir mi :)
    elektrikler yoktu diicem çok klişe olacak, ama gerçekten yoktu :)

    YanıtlaSil
  7. Bence dünya öyle değil de bizim bakış açımız öyle. Ya da biz olayın özünü kaçırdık bir yerlerde Nimpi.

    Bilal aşağıdaki oyunu kaçırmamıştın aslında, bir günlük süresi vardı çünkü.

    YanıtlaSil
  8. handan günaydin,

    sana bir mail attim. lütfen bakarmisin??

    sima

    YanıtlaSil
  9. Günaydın,seni sobeledim umarım yine pişti yapmamışımdır.

    YanıtlaSil
  10. ay koşa koşa geldim.GÜNAYDINDIRIDIM dicem öğle oldu...ya ne azarlıyosun beni...bi dövmediğin kaldı he...kız gelmiyo aklıma yazacak bişey..napcam ben şimdi..o pamucak herife bayılmadım herhalde...ayol sevmediğim adamlar hakkında yazı yazıp duruyom;sonra kendi blogumdan soğuyorum...he he ...bak makara bişi yazacam bugün sanırım...okuycan bak..okumazsan yolarım o şuh saçlarını...hadi ben gidim kazan daisreme...şablon ve yandaki resimlede oynarım belki...
    kız öteki bloglarıma şarkı yapıştırdım..istek yapabilirsin yine..hanki şarkıyı istiyosan söyle öyle bi şarkı yapıştırayım..şakşuka falan demede bana...:P

    YanıtlaSil
  11. ehem,efendim şimdi...

    tamam tamam kestim nutuk atmayı, haklısınız hayat çok acımasız

    nymphi@ demişleyin o zaman biz hemencik ölelim de cennete gidelim ya! :)

    YanıtlaSil
  12. unuttu beni unuttuuuuuuuuu...
    heee tabi tabi...
    oynamıycam işte bir daha elim sende;ebe sobe;ip atlama;körebe falan...astıkın şarkılarıda yüklemiycem..inat değil mi?
    mızıkçılık yapıyorum şimdi...
    küstüm..annem çağrıyo..eve gidiyom ben..iyi akşamlar şekerim..ama hala mızık hallerindeyim bilesin...onuda söyliyeyimmmmmm..:P

    YanıtlaSil
  13. ben mutlu olacağım adam iyi çıksaydı ama ne yazık adam çürük çıktı

    YanıtlaSil