Dilek

Aralık 31, 2005


Yılın her hangi bir gecesinden farkı yok belki gerçekten de. Ama geceye farklı anlam yüklemek bizim elimizde.

Yılbaşı gecelerini sevdiklerimle birlikte evde geçirmeyi seviyorum. Dışarlarda, kalabalık ve gürültülü ortamlar benim eğlence anlayışıma uymuyor. Ama çocuklarımla ağaç süslemek, arkadaşlarıma hediyeler alamak, güzel bir sofra, müzik, hele de yılbaşı ile ilgili bir film (Bayılırım böyle filmlere nedense) keyif veriyor.

Evlendiğimden beri ilk defa bu sene misafirimiz yok, evde başbaşa olacağız. Çocuklarımız heyecanla Noel Babayı bekliyorlar. Ben de onların heyecanını gülümseyerek seyrediyorum. Bu gece onlarla uzun uzun oynamayı planlıyoruz. Eminim en keyifli gecelerinden birisini geçirecekler.

Narım hazır. Tam gece yarısı kapının önünde patlatacağım. Yine geceyarısı dışarı çıkacağım ki bol bol seyahat yapayım. Hiç batıl inancım yoktur:)

Yeni yıl durup düşünme imkânı veriyor bize. Bu fırsatı kaçırmayalım.

Bu arada yukarıdaki ağacın hikâyesini anlatayım. İki sene önce Afacan Bilgehan yüzünden ağacımızı eve kurmaya cesaret edemedik ve bahçede süsledik. Tabi bahçedeki ağaç ben kaldırana kadar uzun uzun durdu orada. Bir sabah bu manzara ile karşılaştık. Yani üzerindeki karlar gerçek. Hem de İzmir'de. Hayatta küçük mucizeler , keyif veren detaylar hep var, ne güzel...

Herkese sağlıklı, huzurlu, mutlu, kıpır kıpır, cıvıl cıvıl, rengârenk, heyecanlı, sevgi dolu bir yıl diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. 2006 yılının herkese sağlık,mutluluk ,huzur getirmesi dileğiyle NİCE SENELERE....

    YanıtlaSil
  2. 2005 in son geç kalmış günaydındırıdımı efenim...
    benim sanalda başıma gelen en gizemli;en sımsıcak; en bi ennnn çok güzel insan...
    he senden bahsediyorum..bakma sağına soluna...
    sen başbaşa rahat rahat oturcan dimek..ben davet etmiş bulundum bisürü insan...napcam bilmiyorum...tencerelerde örümcek ağları var..barbunya yapayım diyorum yine ama akşamdan ıslamayı unuttum ben...dinlemedim sözünü atmadım johnyy dip firize gene..üfff..şimdi bi baryam tebriki asıcam bloga..sonra çıkcam alışverişe.ay daha fatura kesecem reçetelere...sen hazırlamışındır herşeyi...ben bilmiyom bu işleri yaaaa..

    YanıtlaSil
  3. YENİYILINI KUTLUYORUM HERKESİN ... CANLARIM BENİM YENİ YILDA SİZEDE ÇOCUKLARINIZLA BİRLİKTE SAĞLIK LI HUZUR DOLU KAZASIZ BELASIZ BİR YIL DİLİYORUM. AYRICA BİR DAHAKİ YENİ YILA BİRLİKTE GİRMEYİ DE ÜMİT EDİYORUM İNŞALLAH VE SİZLERİ ÇOK SEVİYOR VE ÖPÜYORUMMMMM.

    YanıtlaSil
  4. Hem de izmir'deymişsin o yıllarda. 2005 benim blog yazmaya başladığım yıl. beni epey eskilere götürdün.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Bak bu bir işaret olmalı Cenebaz, yeniden yazmaya başlaman için:-)

    YanıtlaSil
  6. Vay be.ben henuz bekardim.yada nisanliydim diyeyim.kac yil olmus :) eskileri okuyunca bi tuhaf oldum.

    YanıtlaSil