Ohh

Aralık 06, 2005

Bu sabah bütün kapılar açılıyor :)

Günaydın.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. sen öyle san...deminden beri uğraşıyorum bloguna gircem diye..
    msnde açılmıyo..aman be.gidiyom ben..
    not:günaydın dırı dımmmmm:)

    YanıtlaSil
  2. NOT FOUND HENDEN diyo senin sayfan arasıra..bende diyorum nerede ki bu kadın?
    bak ben sana sölim sebebini..cin kaçtı bizim bu blog camiasının içine...he...ben muska asacam blogumun tepesine...yedi tükkan süprüntüsü yakıcam..tütsü yapıcam..kurşunda dökerim..o işide biliyom...
    kız benim msn açılmıyo yaaaa...üzgünüz..oturum açamazsınız diyip duruyo bana..ay handan..nerede açacam ben oturum..sende hava almaya çıkıyomuşun..ii olur...oturdun kaldın b.sayar karşısında...biyonik handan...matrix daisy...
    bak bi film çıkar buradanda...robocop cim....he he ...cimi görürsen selam söle...ay halime bak yaaaaa...internette lastik patladı..
    üfff gidiyorum ben gene..sende git ne kadar alacaksan al havada gel..
    üffff.geldi gene depresyonum...

    YanıtlaSil
  3. ay gebercem gülmekten..bişi değil..müşteriler bana garip bakıyo..monitöre bakıp gülen bişi.o bişi ben oluyom...
    tosarık ne kız?ay inkilizcemi konuşuyon arada...
    bana bak..havalar güzel diye ince giyinip çıkma sokağa..sıkı giyin..sofrayıda bırak..akşama canny toplasın...
    he he..şimdi tepeme havadan bi bomba düşermiş....:P

    YanıtlaSil
  4. Sana da günaydın Deniz :)

    YanıtlaSil