Odak

Aralık 16, 2005


Kimi çaya bakar, kimi bardağa, ben martıları seyrederim, senin gözün takılır onlara ekmek atana...

Fotoğraf BİR, bütün farklılık bakış açısında...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydın Handan seni sobeledim

    YanıtlaSil
  2. belki denize de bakılabilir, martılar karınlarını doyurduktan sonra :)

    YanıtlaSil
  3. kız nerenin penceresi bu?
    senin evin penceresi mi yoksa vapur penceresi mi?
    ayol senin ev deniz mi görüyor?
    benim ev neden görmüyor?
    martısıda var..benim martılarım karşıki apartmanın damında oturur akşamları...
    hüngürt ..daraldım ben karanlık evimde...zaten deprem olunca başıma yıkılcakmış...
    günaydın bu arada...bak nasıl ilgilencem seninle bugün....sıkılcan;bunalcan aşırı ilgiden...he he ...beklede gör şekerim...

    YanıtlaSil
  4. kıskandım en son yazın istanbuldaydım kıskandım:(

    YanıtlaSil
  5. Hımm, maslowun ihtiyaçlar hiyerarşisi burada da işliyor gibi cedric.

    Daisy, iskelenin üzerindeki kafe orası canım, benim evim değil ne yazık ki.

    Uskumru hiç kıskanma, İstanbul olsa ben de kıskanırım da burası İzmir, Karşıyaka...

    YanıtlaSil
  6. ohh içim rahatladı :) bende diyorum İstanbul'a ne zaman gitti hiç yazmadı:) valla güzel gördüğüm her şey istanbul bana o yüzden olsa gerek..

    YanıtlaSil
  7. Very cool design! Useful information. Go on!
    » » »

    YanıtlaSil