Dost

Aralık 11, 2005


Deniz kıyısındaki küçük turuncu bir çakıltaşı gibiyim . Çoşkulu anlarda düşünmediğin. Sular çekildiğinde yanında olduğumu fark ettiğin.

Ben hep aynı yerde, hep seninleyim.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. handan,

    inciraltindamiydiniz yine. bende gecen pazar gitmistim deniz kenarina. ama pisman oldum. o ne karmasa o ne gürültü. is makineleri bir yandan, midecilerin sayisiz motorlari bir yandan, birde millet gelmis kalabalik. kafam ambele oldu, bir sürü eksoz dumani yuttum geldim eve..
    ben engellilerin kahvesinin o taraftaydim yalniz. turkuaza dogru yürüdüm..ama belliki sen dinlemis huzur depolamissin ne güzel:=)

    YanıtlaSil
  2. ay pardons:=) ben sima.
    tabii mideciler degil midyeciler olacak:=)))

    YanıtlaSil
  3. dur daha gitmedim:=))
    handan sen saclarinimi boyattin?? siyaha??
    cok yakismis, cok hos olmus...

    YanıtlaSil
  4. Valla mükemmel fotoğraf ve yazı.

    YanıtlaSil
  5. Sima inciraltı değil urla taraflarına kahvaltı yapmaya gittik. Saçlarım eski haline döndü, ben de memnunum.

    Teşekkür ederim Nilüfer:)

    YanıtlaSil
  6. "yazı"ların güzelliği belki bu fotoğraflardan..

    Acaba bu fotoğraflar olmasa
    beğenir miydim bu yazıyı bu kadar..
    Acaba..

    YanıtlaSil
  7. faydalı bilgiler:
    efendim oldum olası severim şu rengarenk çakıl taşlarını. küçükken hep toplardık deniz kıyısından ama ne işe yarayacak sa!...kızımda aynı şeyi yapıyor ya bende çaktırmadan yok ediyorum onları :))
    Geçen bir derdide görmüştüm şamdan olarak kullanmışlar. bazılarını boyayıp bazılarını olduğu gibi bırakıp üzerine mumu koymuşlar . hoşta olmuş

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Bilal.

    Çağlar, yazılar genelde fotoğraflara yazıldığı için onlar bir bütün zaten, ikisi bir arada olmayınca anlamları kaçar.

    Nimpi ben de çok toplardım eskiden ama dediğin gibi topla topla nereye kadar? Artık fotoğraflarını çekiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. turuncu çakıl taşı

    çok güzel bir dip not ollmuş.turuncu beninm en sevdigim renktir.deniz kabuklarınada bayılırım.
    bu yazı çok hoşuma gitti kısacası.
    sevgiler
    BibiS

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Bibis, turuncu benim de en sevdiğim renktir. Bana enerji verdiğine inanırım.

    YanıtlaSil
  11. enerjisine bende son derece inanırım.
    bununla ilgili bloga ilk başladıgım günlerde bir yazı bile yazmıştım.
    mutlaka üzerimde turuncu renkli birşey taşımaya özen gösteririm.
    BibiS

    YanıtlaSil