Aman Be

Aralık 04, 2005

Evet açılır açılmaz geldim ama çok tuhaf sadece senin bloğuna girdim bir kere Gece :) Ve yine gitti. İçime fenalıklar geldi artık. Ha ha ha, içerde hapis kalmışım da kapı önündekilerle konuşmaya çalışıyorum gibi geldihissettim bir an. Neyse canım ben de yazarım buradan, ya yazamasaydım di mi? Bak buldum bardağın dolu yanını.

Yeni haftada herkese GÜNAYDIN...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bloglar geç açılıyor Handan.Tabiki sen çok daha büyük sorunla karşı karşıyasın sen hiç açamıyorsun blogları :-((.Bugün kek,pohaça,patates salatası yaptık.Aklıma sen ve senin hazırladığın kahvaltı sofraları geldi acaba fotoğraf çekipte Handana göstersem mi dedim :-)) ama sofradan kalkıp makinemi almaya üşendim.

    YanıtlaSil
  2. Blogları açamasanda bu yorumları okuyacaksın nasıl olsa.Merak etme en kısa zamanda düzelir bu sorun...

    YanıtlaSil
  3. GÜNAYDIIIIIIIIINNNNN süper bir hafta olsun herkes için. Yazabilmene sevindim. Ama bu probleme bir çözüm bulmak lazım:(
    D.K.

    YanıtlaSil
  4. taktı bardağın dolu yanına...noldun kız?almıyolar mı seni bloglara?bazen benide almıyolar..bağırıp duruyom ya kimi zaman..ben sadece kendi blogumu görüyom diye..olur bazen..takma kafaya..he he ..kızıl saçların dökülür sonra...ni ho ho ho ...yok şekerim..artık sucuk konusunda konuşmayacağım...sende fobi oldu artık ..sen düşmeyecektin benim dilime..öğrendin artık..ona göre mangal yap;yufka aç bi daha ki sefere...
    kız günaydın bu arada...nasıldı pazar günün..denize girdin mi?ben baktım haberlere..''izmirde havayı güzel görüp ;kendini şaşırmış bir gizemli kadın denize girdi'' diye bi haber arandım ama göremedim...
    ben ne giyceğimi şaşırdım dün...bugün serin biraz...havalardanda konuştum...hımmmmmm..ne diyeyim şimdi...dur devam etçem daha..alt katlarada bakacam..hımmmm..ay gelmiyo aklıma bişi...kahve içmedim ya daha..ondan çalışmıyo saksı...ben alt kata bi bakayım...

    YanıtlaSil
  5. Sabahtan beri ilk defa açıldı bu sayfa, hemen içimdekileri dökeyim :)

    Nilüfer, üşengeçlik yok, sana en kısa sürede kek, poaça yemeğe gelicem :)

    Deniz valla herhalde problem benden değil. Hatlardan gibi gözüküyor. Bakalım ne olacak.

    Daisy seni sucuk ekmek yapacağım ben :)

    YanıtlaSil
  6. Dedim ve sayfa yeniden gitti. Sadece açık bu yorum sayfası var elimde, evet bugün buradan yayın yapıyorum artık :)

    YanıtlaSil