Asabi

Aralık 19, 2005

Offf, bir saattir bakışıyorum sayfayla, yok , yazacak birşey bulamadım.

Gelmeyin üstüme.

Dağılın !!!

Lütfen :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Handan benim bloğa gel bak sana kar gönderiyorum.At kendini karların üzerine göreceksin sinir falan kalmayacak...

    YanıtlaSil
  2. Tamam dğıldık kızma canım hemen :))

    YanıtlaSil
  3. A ( herkes yerine )

    YanıtlaSil
  4. walla o sıkıntı herkesi sardı gibi bu ara handan

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handan,

    Dün gece de seni rüyamda gördüm.Ufacık bir eviniz ama harika bir ailen vardı ve saçlarında kıvırcıktı.
    Ben hafızamı kaybetmişim ama bazı şeyleri hatırlıyorum.en kötüsü evimi ve telefonları hatırlayamıyor ve evime uşalamıyordum.Sen bana yardım etmeye çalışıyordun.

    Hayırdır inşallah

    YanıtlaSil
  6. HE HE ...AKLI BAŞINDA BİR SEN VARDIN..SENDE DELİRDİN SONUNDA...EEEEEEE BENLE GEZERSEN OLACAĞIN BUYDU..
    DAĞILIN ULEYNNNNNNN BEN GELDİM...EN ASABİ BLOGCU BENİM...ASARIM;KESERİM;ÇİZERİM;BOYARIM..SENDE HOŞGELDİN..
    GÜNAYDIN ŞEKERİM AYRICA.
    ÇOK AYDIN OLSUN.
    KALBİN NURLA DOLSUN.
    KANDİL MESAJI GİBİM OLDU.
    OLSUN..

    YanıtlaSil
  7. ne bu ya..yorumum yarım çıkmış.
    bozdum galiba blogunu..
    kız valla bişi yapmadım..ay ben kaçtım.üstüme kalcak şimdi..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ve of of oooofffffff....

    Ben de ben de.

    YanıtlaSil
  9. Wabun = marypoppins

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. heee dağıldım henden ama sonra gelip toplayacan mı beni :)

    YanıtlaSil
  11. şimdi mail attım sana..
    ben her zaman buradayım ..unutma bunu tamam mı?:(

    YanıtlaSil
  12. Ben hiç bir yere gitmiyorum. Vala gidecek halim yok. Zaten ağzım var dilim yok ruh hali içerisindeyim. Bi köşeye kıvrılır sessizce otururum. Sen rahat ol. Ben yokmuşum gibi;)

    D.K.

    YanıtlaSil
  13. ilk defa bişi yazayım dediydim sağol yani arkadaşım :(

    YanıtlaSil
  14. Handaaaaan nerdesiiiiiiiiiin?
    Bak rüyamda güzel gördüm seni,gülümse .

    YanıtlaSil
  15. iyi akşamlar bitanesi..ben çıkıyorum..kendine ii bak..bebişlerine daha ii bak..sabaha ben gelirim gene..çökertcem bu yazının yorum kısmını...he he ...

    YanıtlaSil
  16. gelmeyin üstüme dedikçe gelmişler 15 yorum 16ncısıda benden

    YanıtlaSil
  17. Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
    Independent financial advisor in torquay Shoes southeastern wi

    YanıtlaSil