Yılın Son Oyunu

Aralık 31, 2005

myspace

Bugün hediyelerin verildiği, çekilişlerin yapıldığı gün olacak çoğumuz için.

Ben de yılbaşında hediye vermeye bayılırım, oturdum şiirler hazırladım. Hepsi, yazıldı, sıralandı, sizi bekliyor.

Bütün yapmanız gereken, birim, ikiyim diye sağdan saymak (yukarıdan aşağı saymak mı deseydim yoksa) Her sayının şiirini koyacağım ben de bloğuma.

Hadi ama, gelen saysın sırayla....

Hımm, ilk gelene sürpriz şarkı var:)

Not: Şiirler bu yazının altından devam edecek. Gelince aşağılara doğru bakın şiirinizi görmek için.

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. günaydın handan, ben birim de birim işte üstelik ilk gelen de benim ilk süpriz de benim dimi yupppiii :)

    YanıtlaSil
  2. günaydın handan, yaa ben birinciliği yani şarkıyı kaçırdım , neyse ben de ikiyim artık..

    YanıtlaSil
  3. inanmıyorum yaaaa..ben bir olcaktım..he ben üçüm o zaman....böyle oluyor di mi?
    kız henden iki konum var bugün yazmayı düşündüğüm...ben karar vereyim ne konuda yazacağıma....
    günaydındırıdım ayrıca...:)

    YanıtlaSil
  4. henden ben de dördüncüyüm
    daiys'nin arkasındayım

    YanıtlaSil
  5. günaydın canım,beşinci ben olayım

    YanıtlaSil
  6. ben handan yedinci olmak istyiorum ama altıncı gelmişim nasıl olacak

    YanıtlaSil
  7. Günaydın handancım.Ben de yedinciyim ozaman.

    YanıtlaSil
  8. sekizinci de burdaymış :)

    YanıtlaSil
  9. Bende dokuzuncu olduuuum. Bakalım ne çıkacak???

    D.K.

    YanıtlaSil
  10. Ben 8im sanirim;) Neyse artik..Ama ben en cok Kirmizi siirini begendim..Yani 6 numara..Iyi seneler

    YanıtlaSil
  11. Ben 11 oldum yaaaaa
    olsun canım,gönüller bir olsun,zahmet etmişsin şiir falan

    YanıtlaSil
  12. tünaydın canım . ben tesadüf üçe basmıştım tam bana hitap eden bi şiir çıktı ama ben gelinceye kadar 12. şiir kaldı bana. teşekkürler canım arkadaşımmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  13. Ben 13 olayım bari....

    Herhalde bu sayının geçmesini bekliyor diğerleri...

    YanıtlaSil
  14. Uzun zamandır ilk dış blog ziyaretim :p. Handan nezdinde bütün blog kardeşlerime mutlu yıllar dileyeyim.. Yarın fırsat bulursam herkesi dolaşayım.. Ama ben ne oldum benim şiirim nerede olayını anlamadım.. Kafam basmadı :( Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. İyi akşamlar

    Ben oldukça geç kaldım galiba.Aslında bu sıralar ne kendi bloğum ne de başka blogları fazla gezemiyorum.Yeni bir yıla girmeden bloğunu ziyarete geldim.2006 yılının tüm insanlara sağlık,huzur,mutluluk ve şans getirmesini diliyorum...
    15 numaradaki şiiride ben alayım olurmu ????.Ama benim ki en güzel şiir olsun :-))))

    YanıtlaSil
  16. On yediyi zaten oldum olası severim..

    YanıtlaSil
  17. bende 18 inciyim o zaman. ya keke 17 inci olabilseydim:))merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  18. Ben yirmibirinciyim.
    Hı? Olsun; beklerim.

    TuLûAt

    YanıtlaSil