Aralık 14, 2005


Kendimi kötü hissedince, sahip olduğum güzelliklere bakıyorum. Geçiyor...

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Sanırım şimdi başardım. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Evet başarmıssın marypoppins :)

    YanıtlaSil
  3. kız dinle hemen..göbek atcan dinleyince...
    allahım tepedeki aile saadetinin altına yazdığım yoruma bakar mısın?
    allah saadetinizi arttırsın...annemin saadet diye bir arkadaşı var biliyo musun?ne bilcen.çok severim ben saadet teyzeyi...aman işte aklıma geldi..yazayım dedim..yok konuyla bi alakası..:P

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım çok güzel bir mutluluk tablosu.Allah hiç bozmasın,mutluluğun daim olsun inşallah.Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. ay bu da kalakalmış..kız ben yeni blogumda uğraşıyom..bir ara aklıma geldi yellowdaisy blogum..kız karıştırıyorum blogları..demin yeni blog nikimle birine yorum yazıyodum az kaldı...ay gidim ben ..sen otur ailenle saadetli saadetli...KIZ YAZSANA ÖZLÜ Bİ SÖZ..OLMADI Bİ FOTOĞRAF AS...aaaaaaaa ama...bahçede dondun kaldın mı noldun kı

    YanıtlaSil
  6. Daisy, ay sana diyecek bişi bulamıyorum ben:) Saadet teyzeye selamlar.

    Teşekkür ederim Emel, amiiin. Hepimiz için öyle olsun.

    YanıtlaSil
  7. bakacak güzelliklerin var seni kendine getirecek ne mutlu sana ...........

    YanıtlaSil
  8. ne yana koşacan..dikkat et kendine..biri çağırırsa gitme sakın..he he..annem öyle derdi hep ben sokağa çıkarken..bende sana diyim..tansiyonuna dikkat et kız..zati depresyonunla uğraşıyom;birde tansiyon falan çıkarma başıma..hadi iyi akşamlar ..bende eve gidiyorum..yemek yapıcam daha...hüüüüü..

    YanıtlaSil
  9. Baktığın güzellikler seninle daim olsun, güneşini hiç kaybetme arkadaş...

    YanıtlaSil
  10. Kardeşin,annen,kocan, çocukların ve sen...Hepiniz güleryüzlüsünüz maşallah..
    Böyle güleryüzlü insanları görünce çpok mutlu oluyorum...

    YanıtlaSil
  11. güzelliklerimiz hep varlar ama bazen onları hatırlamak yada birinin farkettirmesi gerekebiliyor insanlar göremiyorlar.
    ne mutlu görebilenlere

    YanıtlaSil
  12. Bu fotoğraf çok hoşuma gitti,her zaman gülsün yüzünüz.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Joe, hepimizin var öyle güzellikleri, farkında olalım yeter ki.

    Teşekkür ederim Desen.

    Gülümseyen yüzler insanın içini aydınlatıyor gerçekten de Ece , bu konuda şanslıyım :)

    Evet Nymphia ne yazık ki çoğunlukla güzelliklerin değerini kaybettikten sonra anlıyoruz. Umarım elimizdeyken tadını çıkartırız hep.

    Hepimizin yüzü gülsün Aslı, teşekkürler.

    YanıtlaSil