Bir Üflesem Dağılır mı Bulutlar?

Aralık 21, 2005

O kadar çaresiz kalıyor ki bazen insan , hayat sanki karşısında bir düşman.

Küfürler birikiyor dilimin ucunda, çığlıkları zor zaptediyorum.

Çıksam dışarı, avaz avaz bağırsam. Çimenlere atsam kendimi hıçkıra hıçkıra ağlasam.

Ne yapsam, elimden bir şey gelmiyor.

Bir öpsem geçer mi? Ya da sarılsam.

Her yerde umutsuzluk.
Her yerde mutsuzluk.


Kapkaranlık bir gecede, mum ışığında güneş aramak.

Bu mu yaşamak?

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. bu mu abicim yaşamak?
    mum ışığında önünü göremeden oturmak..
    sabahtan beri elektirikler kesikti dükkanda...daha yeni geldi...halbüki şablonunu değiştireceğim yeni bloglarım vardı..yeni açacağım sayısız blog vardı..daisy kastelli olaraktan gelin diyorum herkese..gelin yorumlarınızı bana yatırın...faiz oranı çokkk düşük bende..alıp hepsini kaçacam yurtdışına...he he ..izmire kaçayım ben...baksana başbakanda neler demiş izmir için..orasıda bi ecnebi memleketmiş ...
    ay bloga giremiyorum şimdi...noldu bu sisteme..ben fazla blog açtım ya blogcu.com ağırlaştı kız..açılmıyo pencereler....

    YanıtlaSil
  2. bi üflesem
    dağılır mı acaba kalp kıran adi düzenbaz benciller sürüsü

    YanıtlaSil
  3. geçen ben de Asma gibi üflesem geçer mi dedim ama... geçmedi yaa nedense. ben üflemesini mi bilemedim nedir? Asmaya soracaktım nasıl üfledin de geçt diye ama göremedimdi Asmayı:((ben seni biraz anlıyor muyum ne? sevgiyle yine de sevgiyle...

    YanıtlaSil