Meraklı...

Aralık 08, 2005

Aklıma bir oyun geldi. Ama bak üşenmek yok herkes katılsın tamam mı? Bu da zincir gibi olursa bi daha oyun moyun yapmıycam. (Tehdit:)

Şimdi ben bir soru soracağım. İlk gelen benim sorumu cevaplayacak. Sonra da kendisi bir soru soracak. Yani herkes kendinden önce yorum yapanın sorusunu cevaplayacak peşinden de bir soru sorup gidecek. Anlaştık mı? (Anlaştık)

"Nedir senin en çok sinirini zıplatan şey?"

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. ben bi şi demeye gelmiştim gene..bu soru çıktı karşıma...bon coviden HAVE A NİCE DAY şarkısını istiyorum senden..son albüm hani..bende gwen stefani aranıyorum şimdi..onu yapıştırcam bulursam..
    şimdi konuya dönelim.
    he benim sinirlerim hep zıplıyo zaten..özel bişeye gerek yok..ancak..şunu demek isterim..hem sanal hem gerçek hayatta olsun..beni tanımadıkları halde;beni tanıyormuş gibi bana beni anlatamaya çalışanlar çok zıplatıyor sinirimi...dinlemiyorumda zaten...
    çünkü ben biliyorum kim olduğumu..
    ben gidiyom şimdi google..istediğin bişi var mı kız googledan?..ay neler gelcek kimbilir şimdi başıma googleda..:P

    YanıtlaSil
  2. handan soru gelmemiş ki!!!
    sana cvp veriyorum:
    - En çok beni sinirlendiren pek bir şey yok, ama ruh halim bu konuda çok etkili birden kan beynime sıçrayıp, sinirlenebilirim, özellikle kendime dair önem verdiğim konularda karşımdakinin alaycı yaklaşımı onu öldürmeme bile neden olabilir yapmasamda isterim.
    soru geliyor:
    Ön yargılı mısın? Bu kadar...(bu aralar sürekli düşünüyorum da)

    YanıtlaSil
  3. Yani Kürşad söyledi

    Karşıt görüşleri dinlemeye ve ne anlatmak istediğini algılamaya çalışmakla birlikte, üzerinde uzun uzun düşündüğüm, ve karara vardığım bir yargıyı değiştirmem zordur. Ama imkansız değildir. Ama bu önyarılı olduğum anlamına pek gelmiyor.
    Siz o kadar okul okudunuz ama bunu bilmezsiniz şimdi; 1071 yılında yapılan ve Türklerin anadoluya yerleşmesini sağlayan muharebenin adı nedir? :P

    YanıtlaSil
  4. Her ne kadar kabul etmesemde ,bazen önyargılı olabiliyorum.Özellikle sinirimi zıplatan şeylere.(bak iki soruda cevaplanmış oldu.)

    Korkuyormusun?

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Metebilge'cim, biz tembellikten sayfamızı bile bir süre kapatırken, sen de ödev verip duruyorsun :) Aslı'nın sorusunu cevaplayayım ;elbette korkuyorum, başıma gelecek bir felaketten, sevdiklerimi kaybetmekten, hatta bazen kendimden bile korktuğum olur:)
    Sanırım korkmak; insan olmak demek.
    Dur bir de soru bulmam lazım.... (gerçekten ne tembelim yaaa:) )
    Şüpheci misin?

    YanıtlaSil
  6. (Ehi ehi, herkes malazgirt sorunu duymamazlıktan gelmiş :) Zinciri bozmamak için ben de duymamazlıktan geliyorum, lejardinin sorusu ile devam ediyorum.)

    Şüpheciyim arkasında bir kıskançlık yatıyorsa ama onun dışında değilim.

    Peki sen, benden bi sonraki yorumcu, sen bu aralar ne dinliyorsun, kimi dinliyorsun?

    YanıtlaSil
  7. Ya ben ve Kürşad yanı anda yazmış olmalıyız :)
    Ben yine oynayacağım,gelmişken...

    Bu aralar black eyed peas dinleyerek Keremle zıplıyorum.

    Hayalin ne?

    YanıtlaSil
  8. Tabii ki dünyayı dolaşmak.

    İşte sorun:

    Çok rüya görür müsün?

    YanıtlaSil
  9. Güzel rüyalar görmek hoşuma gider tabi ama fazla rüya görmem. İşte soru; Çocukları severmisin?

    YanıtlaSil
  10. Ben yine geldim Handan.Kovmazsın değil mi? En iştirakçi blogcu madalyamı istiyorum ona göre.
    Çocukları hormonlarım çocuk diye bağırana kadar gürültücü ve gülümsetici,uzak durulması gereken şeyler olarak tanımlardım.Şimdi sevmek ne kelime,mıncıklayasım geliyor sevgiden.Yani H.Ö VE H.S. diye iki ayrı döenm var hayatımda.H= Hormon
    Körle yatan şaşı kalkar derler ya Handan,Daisy'e benzemeye başladım,bir geliyorum,blogumuda taşıyorum .

    İşte son sorum:

    Kırmızı renk neyi çağrıştırır?

    YanıtlaSil
  11. Aşk, ateş, böcek...

    Peki ya siyah?

    YanıtlaSil
  12. tabii ki asaleti (ha ten rengi ise siyahtan kasıt, o zaman beni)

    sorum,
    her insan "faydacı mıdır?"

    YanıtlaSil
  13. er insan hatta her canlı faydacıdır..En faydacı olmadığımızı düşündüğümüz zamanlarda bile..İyilik yaparkende, karşılık beklemezken bile en yakınlarımızdan en uzağımızdakilere kadar..
    Sorun: Bir film yapsan konusu ne olurdu ve başrol kimin olurdu?
    joker soru:Türkçe de olduğunu söylediğimizde ve olmadığını söylediğimizde aynı anlamı veren sözcük nedir?

    YanıtlaSil
  14. Albert Camus'nün "mutlu ölüm" ve "yabancı" isimli "kısa roman"/"uzun öykü" yapıtlarını senaryo kabul edecek bir film yapardım. Başrol: Genco Erkal ile Nastasia Kinsky.

    2. soruya cevap:
    uyuyor musun? uyumuyor musun?
    geliyor musun? gelmiyor musun?

    Siz, siz olsaydınız ilk önce ne yapmak isterdiniz?

    Oyun bozanlık yok, biz yazmaya uğraşana kadar Duygu yazıp gitmiş.

    Karışıklık olmasın onun sorusuyla da devam edeyim.

    Maskesiz insan varsa tek kişilikli insan da vardır.

    Benim sorumu hatırlayalım:
    Siz, siz olsaydınız ilk önce ne yapmak isterdiniz?

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  15. Kürşad yazıyor

    Ben ben olsaydım önce kendi paramı uzatırdım. Hayır bomboş minibüs. Hem girer girmez itiş kakış oturuyor. Bir de parasını bana uzatıyor. Serseri!

    Benim sorum:
    Sarıyer ne kadar? Ay off. off. Neyse. Aslında gene bir tarih sorusu soracaktım ama insanlar burada birbirlerini anlamaya çalışıyorlar. Ben de öyle bir soru sorayım.
    Hangi yeteneği bonus olarak isterdin, neden?
    Benim de bir joker sorum olacak:
    büyük iskender'in Pers Hükümdarı III. Darius'u malup ettiği savaşın ismi nedir? :) Tutamadım kendimi.

    YanıtlaSil
  16. İpsos Savaşı olabilir mi?
    Sorum Handan'a: Bir nedir, ne değildir?

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar bana özel soru yok :) (İsimsizler için hiç soru hakkı yok ...) Kürşad 'ın sorusundan (Ki kendisi benim biricik kardeşim oluyor:) devam edelim.

    YanıtlaSil
  18. Ben geldim Handan günaydın.
    Hala oyun bitmemiş ,bak yine günaydına geldim katıldım.

    Neydi soru bakayım

    Hmmm,sanırım acaip iyi bir sese sahip olmak isterdim,insanları sesimle ağlatıp,güldürüp,düşündürmek.Eeee onun dışında bütün bonus yetenekler bende :P

    Diğer sorunun cevabını bilmiyorum,bak ne dürüstüm.Şimdi 2 dk da google dan araştırıp bulup cevap yazardım ama ,sonra sana sucuk mangala geldiğimde Kürşad (kardeşin ya ,birden karşıma çıkıp) daaannnn diye bir tarih sorusu sorarsa mosmor kalırım.

    Neyse ne diyordum,hah soru.

    Tarihteki en büyük aşk hangisidir?Neden?

    YanıtlaSil
  19. Aslıcım tarihteki en büyük aşk, Metahan'ın Cansu'ya aşkı. Biraz subjektif davranmış olabilirim ama bizim için en önemlisi şu anda bu :)

    Yaptığın en çılgın şey nedir?

    YanıtlaSil
  20. Handancım, senden çok şarkı yükledim ben teşekkürler:))özellikle bon jovi için. bende katılayım gelmişken oyuna. hımm. en büyük tarihi aşk, Sezarın Kleopatraya olan aşkı belki. yani ilk aklıma gelen aşk. hımm. benimde bir soru sormam gerek şimdi herhalde. sorayım. sizce küçük bir çocuk, yaklaşık 6 yaşlarında, ne kadar zaman soru sorup, şarkı söyleyebilir? haydi kolay gelsin soruyu cevaplamaya aday arkadaşa:))sevgilerinle kal Handan. (şarkı çok güzelmiş.:))

    YanıtlaSil
  21. Ben cevap vermek istiyorum (zaten hatlar karışmış,aynı anda soru cevaplamışız)

    Efendim 6 yaşındaki bir çocuk uykudan kalktığından itibaren yatana kadar hiç durmadan -ama hiç durmadan:( soru sorabilir. Yine bu süre boyunca her nasılsa soru sormayı kesmeden şarkısına da devam edebilir.

    Soruyu sormuştum zaten iki yukarda :)

    YanıtlaSil
  22. cevap veriyorum, hiç çılgınlık yapmamış olmam.

    soru soruyorum, en mutlu anın?

    YanıtlaSil
  23. En mutlu anım (anlarım) uzun tatillerin ilk sabahları.
    İşte sorum geliyor

    Asla yapmayacağınızı düşündüğünüz bir şey...

    YanıtlaSil
  24. Şu adamı öldür yoksa şurda bir milyon kişi ölecek dediklerinde asla yapmam diyorum. Ne olacağını görüp, bilemeyiz değil mi?

    Soru bu değildi tabi.

    Aynı anda karşı cinsten birden fazla kişiyi sevebilir/aşık olabilir misiniz?

    TuLûAt

    YanıtlaSil
  25. Günaydın HANDAN!
    Hala oyun mu var? Katılayım o zaman.

    Hiç sanmıyorum.Aşk hastalık gibi,ondan başkasını düşünemezsin.Eğer düşünüyorsan % 100 garanti veriyorum ,aşık değilsindir.Aşıkken tüm hayatın o olur.

    Sorum:Tarihteki en yaratıcı insan kimdir? Neden?

    Bonus soru dün geldi:

    3 arkadaş ortak bir foto makinesi alıyor.10 ar lira verip 30 liraya alıyorlar.Satan adam sonradan indirimli ürün olduğunu farkedip çırakla 5 lirayı geri gönderiyor.Çırak bölüşemezler diye 2 lirayı cebine atıp arkadaşlara 1 er lira veriyor.Yani her biri 9 lira vermiş oluyor.9 x 3 =27 , 2 lira da çırakta. 1 lira nerede?

    YanıtlaSil
  26. Aslı bonus sorun beni sinir etti :)

    Şu sıralar tarihteki en yaratıcı insanların bilgisayar, internet, blog yaratıcıları olduğunu düşünüyorum :)

    Bitsin mi?

    YanıtlaSil