Renk-siz

Şubat 25, 2006

Bazen
Beyazda boşluğa düşer
Kırmızıda kanar
Mavide boğulur
Sarıda yanar
İnsan
Beyaz saf
Kırmızı aşk
Mavi huzur
Sarı ışık değildir her zaman

Öyle bir an olur ki
Siyahta toplanır gökkuşağı
Gülümsetir kocaman...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. bazen de çok uzaklarda olmanın sancısını yaşarsın.. gülümsemek bile bi işe yaramaz!..

    YanıtlaSil
  2. ben siyahi hep severim..asildir..

    YanıtlaSil
  3. iki gün yoktum, yine döktürmüşsün handan:))
    Soru işaretini tıkladım gelir gelmez, yarışmanın birincisi de pek pek hoşmuş canııım:)), Allahtan hafta sonu bol bol aşire yedim de bir yerim eksilmedi , ne onun güzelliği öyle yaaa:))

    YanıtlaSil
  4. Sana yazdığım yorumlarda düzeltme de yapamıyoruz, tekzip gibi ikinci bir yorum gerekiyor valla:))
    aşure olacak o aşire diye yazdığım anlamsız sözcük:))

    YanıtlaSil
  5. hay eline sağlık handancım... önemli olan sonuncuyu anlamak

    YanıtlaSil
  6. Züper, sana ne diyeyim bilemiyorum. Geçecek geçecek...

    Ben de severim siyahı Tuğçe.

    Methe, bence biraz daha farklı benim söylediğim.

    Le Jardin, afiyet olsun canım :)

    Çiğdem, ne güzel seni görmek, ses ver böyle arada ...

    YanıtlaSil