Özlem

Kasım 03, 2005

Küçük bir kız olsam yeniden, heyecanla kalksam yataktan. Kırmızı elbisem, kırmızı ayakkabılarım başucumda. Telaşlı sesler kulağımda. Şekerlerin tadı damağımda. Küçük bir kız olsam yeniden, bir bayram sabahında...

Bayram gönlünüze gelsin ve hiç ayrılmasın oradan.



Bayramda Karacaahmet

Mezarlıklar korkunç,
Mezarlıklar ıssız,
Mezarlıklar sessiz gelirdi bana
Önceleri...

Mezarlıklar dolu
Gözler nemli,
Mezarlıklar dolu
Eller çiçekli,
Mezarlıklar tıklım tıklım
Sevgi dolu
Hüzün dolu
Özlem dolu

Meğer yaşayanlarmış
Sahipsiz...

Halide Karamahmutoğlu
Pervaneler

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. ...
    Meğer yaşayanlarmış
    Sahipsiz...

    Bir teşhis ancak bu kadar doğru olabilir !

    İyi bayramlar...

    Abdülrezzak

    YanıtlaSil
  2. ...merhaba...paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum...nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil
  3. İyi bayramlar İvriz, keyfin yerinde tabi değil mi? Benim de :)

    Abdülrezzak , mezarlığa giremedim bayramın ilk günü, içim sızladı, keşke oraya gitmek için o kadar uğraşanlar yaşayanları ertelemeseler.

    Sana da nice mutlu bayramlar Necati Albayrak, ben teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  4. merhaba metebilge, geçmiş bayramını kutluyorum

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Le Jardin. Seninki de kutlu olsun.

    YanıtlaSil