Bitti

Kasım 21, 2005

Göreceğim ne varsa gördüm ve bitti. Yapacağım ne varsa yaptım ve bitti. Olacağım ne varsa oldum ve bitti. Seveceğim ne varsa sevdim ve bitti.

Bir arkama bakıyorum bir de önüme. Gözlerimle gözgöze geliyorum aynada. Soğuk üşütmüyor beni. Bulutlar karartmıyor içimi. Rüzgâr sürüklemiyor biryerlere.

Farkına varıyorum birden.

Yaşadığım ne varsa öldüm ve bitti...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydın dırı dırı dım..
    ay handan..neşelenmeye gelmiştim..sende ölmüşün bitmişin..bana bişi kalmamış...
    napsam ki ben..
    bitecek günü buldun sende...benim tepemdeler gene...he he ..sinir sinir sırıtıyorum kaç gündür...sana güzel sırıtıyorum ama...:)
    aşağı katlarada bi bakayım...neler yazmışın..
    ay ne dicem..geçen ki yazıma uzun dediydin..gelde bi az önce yazdığımı gör...dahada yazacaktımda yoruldum...sonlara doğru bir dümdüz gidesim geldi..zor tuttum kendimi....ben aşağı kata geçiyom...derli toplu di mi kız.misafir geldik.sen çay demle..ben dolanıyom senin evde.:P

    YanıtlaSil
  2. İzmirde güneş yok sanırım... gökyüzü yağmurlumu dostum..... Y arını bekle muhakkak güneş içini açacak....YARINI BEKLE

    YanıtlaSil
  3. Dur hele, daha yeni başladı...

    YanıtlaSil
  4. gizemli kadın..
    şiştttttttt.bak bi yana..kızılşın mı oldun sen şimdi?bende olmuştum bi vakit..gözlükleride takınca;ifadede sert ya tarih öğretmeni gibi olmuştum...sende ne çok oynuyosun şu kafanla..bırak diyom sana...dağınık kalsın heryer....
    benimde karnım acıktı...kumpir yemeyi düşünüyom..bol mayonezli...nez dedimde...kız hani benim oyun havalarım..yapıştırsana ecnebi şarkılar yapıştırcana...aaaaaaaaa..olmuyo ama..vatandaşın sesine bi kulak pleaseeeeeeeeeee...

    YanıtlaSil
  5. HE BAK..ŞU MÜZİKMİ
    dım dırı dırım dırı dırı dımmmm.
    bunu sanıyon di mi cenaze marşı?
    bu arada benim bu alakasız yorumları okuyanda ne bunlar dicek..BANA YORUM YAZIYODA HANDAN..BEN BURAYA GELİP CEVAP VERİYORUM..OLAY BUNDAN İBARET YANİ..YANİ DELİ DEĞİLİM BEN...kız konserin başında çektim onları..sonra oturup seyrettim...
    sen uyuycan mı şimdi?ben napcam sen yokken..üf be..bende gidimde ortalık karıştırayım biraz..sen uyu hadi..ben bakarım senin bloga...

    YanıtlaSil
  6. Selmacım güneşli valla buralar, içim de kapalı değil canım o kadar.

    Hem yazdıklarıma baktım da yazacağım ne varsa yazdım bitti demek gelmemiş aklıma, yani biten bişi yok sizin açınızdan :)

    Gece , manik depresif hayat, olan bu :) Herşey geçici neyse ki.

    Bilal , valla ha , daha okuldan bile mezun olamadım halbuki :)

    Daisy ne kendi kendine konuşup duruyosun kızım :) Ha hah hah . Uyumadı hâlâ benim afacan, bi uyusa durur muyum buralarda.O şarkı da bi kere böyle söylenir. Dıı dıı dı dııı dıı dıı dı dııı.. Tı tı tı bilmiyorsun madem ne söylüyorsun :)

    YanıtlaSil