Love Me Do

Kasım 08, 2005

Küçücük bir şarkı ama klasik olmayı hakkediyor gerçekten. Şimdi Aslı için çalıyoruz efendim, siz öndekiler sadece bileziklerinizi şıkırdatın.. (Yanlış anlaşılmasın bu laf benim değil bir konserden alıntı)(Yok, "Aslı için çalıyoruz efendim" bana ait karışmasın o :) Dans etmek serbest. Aaa, daha ne diyeyim, işte şarkı.

Bilmem bugünlerde mp3 lerle haşırneşir olduğum belli oluyor mu? Duran Duran ve Alphaville isteyenler haber versin nostaljikim bu sıralar. Aslında ben hep öyleyim son beş yılda yeni bir şarkı dinledim mi acaba?

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Şimdi dinledim,güzel.Evet bu sıralar şarkılardan gidiyorsun.Şarkılar insanın o andaki ruh yapısını yansıtıyor.

    YanıtlaSil
  2. Gunaydin, konu ile ilgisiz olacak ama sabah seni ziyaret ederken aklima geldi, bi firsat bulursan fal bakarim sana demiştin :) Bulur musun bugün? :)

    Simarık, yüz verince astarını isteyen Gece

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nilüfer, şarkılar hep hayatımda çok yer tutar, sizlerle paylaşmak da hoşuma gidiyor.

    Teşekkür ederim E, koydum bloğa şarkıyı.

    Günaydın Gece, tamam gün içinde keyfim gelince bakacağım falına.

    YanıtlaSil
  4. Bi radyocu çocuklar var.. Xbox idi di mi.. Onların download kısmında, eski bütün güzel şarkıları buldum.. Tanita tikaram, culture club, kate bush, gazebo, nik kershaw buldum.. Ama pop bunlar.. severmiydin sen zamanında bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Ooo, Ufuk Bey, yorum yazdıracak birilerini de bulsanız sizi hiç göremeyeceğiz.

    Saydıklarından da sevdiklerim var elbet. Nerede demiştin bakiim?

    YanıtlaSil
  6. :))) çok sevdim bu fikri yahu..

    YanıtlaSil
  7. Ama yok yok.. hastalık bu.. blogları dolaşma hastalığı. nasıl bulaştırırsın başkasına bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  8. http://xboxfm.sitemynet.com/

    YanıtlaSil
  9. Ben senden korkarım valla, yakında dersin, Handan dolaştığım bloglara bi zahmet benim adıma da bişiler yaz diye. Tembelliğe alıştın netekim :)

    Sağol adres için bu arada.

    YanıtlaSil
  10. En kolay yapılan şey dağılmak.. Tembellik yani.. En zor olanı da toplanmak hakikaten..

    YanıtlaSil